koplamp piaggio zip sp 2000

Raymon1992

Well-Known Member
heey,

eventjes een klein vraagje, ik kon het nergens vind...
zit er in die 2 balkjes(knipperlichten voor) ook het klein licht.
Meschien wil ik er een gaan kopen, maar ik wil eigenlijk wel een sportstuurtje. maar ik moet ook licht hebben;)

gr Raymon.
 
Advertisement - register to remove this

heey,

eventjes een klein vraagje, ik kon het nergens vind...
zit er in die 2 balkjes(knipperlichten voor) ook het klein licht.
Meschien wil ik er een gaan kopen, maar ik wil eigenlijk wel een sportstuurtje. maar ik moet ook licht hebben;)

gr Raymon.
Dit wil ik namelijk ook doen.
Ik ga mijn koplamp proberen inwerken in die 2 balkjes gelijk je zegt.
Ik heb een gat gemaakt onder waar de pinker zit. Het pinkerlicht ga ik in het onderste steken en daarboven ga ik een lamphouderke plaatsen voor een lampje met 2 lichtjes ( achterlicht en remlicht samen ) Dit kan ik dus gebruiken voor standlicht en grote licht. enkele foto's:

xk6icpm.jpg


Daarop zie je de lamphouder die wordt gebruikt voor de pinker. Daarin heb ik het koperen draadje eruit getrokken die wordt gebruikt om verbinding te maken met de lamp vanonder. Ik ga gewoon de lamp erin steken met 2 gloeidraden en de contacten eraan solderen. Voor de pinker gebruik ik de lamphouder die in de achterspoiler zit bij de remlicht. Daarvoor heb ik dat gaatje moeten maken. foto's:

ph6vy4e.jpg


vb4k1rc.jpg


aheuhe2.jpg


Voor de pinker:

7j5abfh.jpg


Of dit genoeg licht ga geven weet ik niet. Maar dat zal ik dan wel zien als het zover is. En anders bouw ik wel ergens een spotje in mijn kap.

;)
 
oke, heel erg bedankt.
het zou inderdaad meschien wel lukken, maar als ik een zip zou kopen word het dan toch een zip sp 98 denk ik...
 
Back
Top