Koplamp Aerox Spuiten

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Eej mensen ik wil graag mijn orginele koplamp spuiten bij mijn Aerox maar heb ff paar vragen..

1. Moet ik hem eerst schuren zo ja met welk schuurpapier
2. Moet ik meerdere lagen spuiten?
3. Blijf je wel licht doorheen zien?

Alvast bedankt :D
 
Advertisement - register to remove this

je moet het maar net heeel fijn schuren anders word t licht te veel tegen gehouden en meer is ook niet nodig voor een goede hechting

meerdere lagen sowiesow 1 laagje bladerd r zo van af

en of je het licht blijft zien light dus aan hoe grof en hoeveel lagjes! ik zou het denk ik bij 3 laagjes houden anders denk ik dat je niets meer zal zien.....
 
1 ja 400,600 is voldoende
2 ja beter 1 dikke laag
3 hangt af welke je kleur spuit en aantal lagen

ik heb ook me achterlamp zwart gespoten, eerst goed ontvetten dan 400 korrel met water schuren tot 600, daarna grondlaag dan zwarte laag dan blanke lak, ik ben al 1x aangehouden maar hij zei niks over me ahcterlamp dus niks aan de hand:)
 
Een koplamp is wel wat belankrijger denks. Rij je daar op een bos pad, parkeer je ineens je scooter met 60-70 tegen een boom, omdat je koplamp gespoten moest zijn :rolleyes:
 
als je dan tog alles wilt spuiten laat daan 2 cirkels aan beide kanten open ( net als BCD/TNT koplamp zegmaar)om het licht er door te laten zodat je wel gezien word...

dat je je eigen tegen een boom rijd moet je zelf weten...jij kon em niet zijn...

maja om nou iemand anders daar ook mee te duperen lijkt me een beetje klote ;)
 
persoonlijk vind ik het ook mooier als je hem 1 of 2 lagen vanaf 50 cm geeft

dan is hij gewoon smoke maar kun je de reflector nog zien (licht is dus nog goed zichtbaar)

dan kun je evt na wat afplakwerk de randen ed. helemaal donker spuiten

oja ergeet de blanke lak niet
 
Back
Top