kopen van een arox.

speedfreak

mazda powerz
hej ik ben me honda beu,

ik kan een aerox kopen van een mat van me met 6500 km erop.
hoe zit het met de krukas en de lagers van mina, zijn ze echt zoo slecht?
ik wil er een 50 giet opzetten met een flexe pijp enzow.. geen evo/70 spullen..
ik wil iet het risico lopen krukas verrot te hebben...
vertel.. is mina een beetje slijtvast en sterk?
iemand nog spullen van me setup?
mzzls henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polini snaar,polini airspeed,polini 15/49, polini membraan,
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog wel een Metal liggen voor Mina hor.
smile.gif
 
ik hou me x8r-s...andere scooter kost me teveel, en ik wil gaan sparen voor me autorijbewijs en moterrijbewijs.... en wat onderdeeltjes dan in me honda eej..
nou ja....
laters.
henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polini snaar,polini airspeed,polini 15/49, polini membraan,
 
ben ik het helemaal niet mee eens over die waarde !! een tweedehands x8r in goede staat is zeker veel meer waard dan een aerox in dezelfde staat ! dit zeg ik niet omdat ik een x8r heb ofzo, maar eerlijk is eerlijk : een aerox is mooi van model en rijd best lekker, maar de kappen zijn van ongekende KUT kwaliteit en passen heel erg vaak KUT en de remmen zijn slecht en al helemaal is de fabrikage BAGGER !!! mensen hier met een aerox nog nooit stickers verloren zeker ???
biggrin.gif
biggrin.gif

haha kut spanjaarden die ze in mekaar zetten dus....
motorisch is de aerox sneller ja, maar daar is het mee gezegd want beter dan de honda blokjes zijn ze niet kwa kwaliteit, kijk maar es naar al die krukasjes van alle minarellis ! en als je het niet gelooft kom je maar naar me toe en mag je ff kijken in het boek van de garantieclaims !! das pas lagguh als je ziet hoeveel er kapot gaat aan die krengen. zullen we ook es gaan kijken of je een aerox net zo vaak uit mekaar kan schroeven als de x8r ??? hahaha na een paar keer de schroeven uit een aerox draaien kan je dus wel grotere er in draaien en dan verlies je de schroefjes ook nog es !!!

o ja henk, als je zo'n ding gaat kopen kan je dus alvast een reserve ($$$) op gaan bouwen voor alle onderdelen die er kapot aan gaan !!! ik noem :
een contactslot setje a 250 pieken ongeveer, deze gaan heeeeeeel vaak naar de klote omdat de rooie lipjes gewoon vet afbreken en dan dus in je sleutelgat zitten....
Een kilometerzooi setje dat ook heel vaak kapot gaat, kost ook wel wat geloof ik.
verder hebben we nog de bedrading die wegrot door de slechte plaatsing er van.
de voorvorken zijn eerlijk gezegt lekker verend maar de kwaliteit is GAAR, gaan ook vaak genoeg naar de kloten, kost ook weer genoeg.
en ja wees er verder maar van berekend dat je echt eens een aantal stickers verliest... rij je daar met je mooie AMAHA
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


en als ik nog wat ben vergeten zeg je het maar....

en ga nou niet zeggen dat dit helemaal niet gebeurt enzo, want ik lul niet en ik doe dit niet omdat ik iedereen met een aerox haat ofzo, maar ik maak dit vaak genoeg mee, en ik kan je zo genoeg bewijs laten zien.
Henk, ik probeer je gewoon te laten zien dat je op deze manier heeeeeel erg veel opoffert om alleen maar snel te kunnen rijden, maar uiteindelijk zit je met heel veel verlies jongen, en dat weet je. je hebt nu een prima nieuwe scooter, die ook nog es 100 x betrouwbaarder is en die zou je dan willen inwisselen voor een KUTding !

nou de mazzel....
 
en yamikey je bent gewoon een 15 jarig mannetje dat een aerox wel mooi vind om straks te krijgen van je ouders !

je kan die dingen makkelijker kwijt als ze afgeragd zijn he ? ja aan kleuters zoals jij die de gebreken dus niet zien !!!
 
Back
Top