kheb de search gebruikt maar kom er nog niet echt uit,ik heb last van de bekende plofjes uit mijn uitlaat en het niet op toeren komen van de scoot: Was me scoot aan het afstellen(manston 70,hr II,24 vlak,hpi,enz) toen ik opeens op volle toeren paar ploffen uit mijn uitlaat hoorde dus ik meteen gas terug en dacht aan een warmloper/vastloper maar de scoot liep nog wel kwam alleen niet meer op toeren. toen effe alles gecheckt:
cilinder en zuiger waren nog helemaal ok(dus geen warmloper/vastloper)membraam is ook nog ok,bougie gewisselt(is het ook niet),bougiekabel gekeken of hij nog vonkte was ook het geval en me hpi is ook niet los of verdraait geweest. voorontsteking en squish en alles staat goed want daarvoor kwam hij wel gewoon op toeren.iemand enig idee??
cilinder en zuiger waren nog helemaal ok(dus geen warmloper/vastloper)membraam is ook nog ok,bougie gewisselt(is het ook niet),bougiekabel gekeken of hij nog vonkte was ook het geval en me hpi is ook niet los of verdraait geweest. voorontsteking en squish en alles staat goed want daarvoor kwam hij wel gewoon op toeren.iemand enig idee??