knipperlichten laten branden als gewone voorlichten

yow kheb ne speedfight 2

ik zag een tijdje terug nen booster rijde met witte lampen in z'n knipperlichten gestoken en deze brandde zoals een gewoon voorlicht, echt wel mooi.

Kan dit met ne speedfight 2??

ne speedfight heeft ne schakelaar voor licht; aan/uit, kunde nu als de schakelaar op uit staat 2 knipperlichten samen constant laten branden, als hij op aan staat gewoon andere lichten laten branden.

Advertisement - register to remove this

hij staat in je pm. Al vind ik het zo veel leuker, nu kan iedereen meegenieten van mijn electronische hoogstandjes ;) ;) ;)
Waar de clingerateur zit weet ik niet, das verschillend per merk. Ik weet het niet van een speedfight, vraag je dealer. Ik heb de schakelaartjes links van mn tassenhaak gemaakt, het zijn er 8 geloof ik, ook nog een paar voor de radio enzo. Jij kan zelf het beste bepalen waar je die schakelaartjes maakt, het gaat er natuurlijk om dat je ze makelijk kan bedienen. Heb je je clingerateur al gevonden???

Eejz

Ik heb ook es erover zitten denken om me knipperlichten constant te laten schijnen net als bij die Amerikaanse auto's en motoren. Als 't goed is zou je dus zonder extra schakelaar je knipperlichten kunnen laten schijnen en knipperen.......ik heb aleen geen idee hoe dat moet.....:?

He

Waarom probeer je geen lampjes van remlichten dr in te zetten, extra draadje voor het normale licht en met kroonsteentje op draad van je gewone dimlicht, volgens mij heeft een vriend van mij het zo gedaan

Of gewoon zo, heb ik gedaan.

naamloos.JPG

Back