Originally posted by speedfight2Y
yow kheb ne speedfight 2
ik zag een tijdje terug nen booster rijde met witte lampen in z'n knipperlichten gestoken en deze brandde zoals een gewoon voorlicht, echt wel mooi.
Kan dit met ne speedfight 2??
ne speedfight heeft ne schakelaar voor licht; aan/uit, kunde nu als de schakelaar op uit staat 2 knipperlichten samen constant laten branden, als hij op aan staat gewoon andere lichten laten branden.
Originally posted by Next
op de site van scootnscoot stond idd zoiets voor een spirit met een schakelaartje, zodat de knipperlichten konden knipperen of gewoon aanstaan, is wel in het frans en moeilijk verstaanbaar.
Originally posted by speedfight2Y
Moeten er dan een transformator ofzo tussengezet worden?
dimlicht? welk licht bedoel je daarmee
Originally posted by Sushi
ik denk dat je ook gewoon je relais er tussen uit kan halen...
per kant dan...
Originally posted by bram226
Te veel werk???
Te ingewikkeld?
Doe niet zo gek!
Het zijn een paar draadjes en twee schakelaartjes extra, tenminste, zo heb ik het bij mn vivacity s gedaan. Nu kunnen mn knipperlichten rechts knipperen, links knipperen, rechts en links tegelijk knipperen, rechtsconstant schynen, rechts en links tegelijk constant schijnen, en helemaal niet schijnen. Tis een eitje, echt waar.
Ik ben nou ff heel erg busy, maar als ik over een weekje terug ben van Texel (als mn scoot het volhoud tenminste...) zal ik je wel ff een stroomschema sturen
Mzls
mee eens :|Originally posted by Rolf
Kun je de volgende keer in normaal nederlands typen aub?
Originally posted by bram226
Ben ik weer, back van holiday. Je begint ermee om een schakelaar te maken, waarmee je een setje knipperlichten, bijvoorbeeld links, kan laten knipperen. Zou dat lukken? Een stroomschema heb ik wel, maar dus alleen van een vivacity. De rest hoor je morgen wel, ik moet ff opzoeken hoe ik het gedaan heb. je moet iig zorgen dat ergens de draad van je clingerateur kan aftappen, met een kroonsteentje ofzo...