In principe is dat niet zo'n probleem.Shit. Het schema is van een 2004 en ik heb een 2005...
Ik begrijp niet wat je bedoelt, wat is "die laatste draad" ?het zou ook n ecu kunnen zijn.
Maar moet ik die laatste draad daarop aanluiten? Hoe zou dat dan moeten? Moet ik de connector los maken en de draad in de connector doen?
gister zei je dat ik een lampje moest knutselen. En nu zeg je weghalenDie kun je vinden op de witte 3-polige connector die je als eerste in het filmpje tussen je vingers hebt.
De centrale draad is die zwart/??? draad waar ik het in mijn posts #7 en #9 over had.
Dus lampje met twee draadjes eraan knutselen, het ene draadje van je testlampje op die zwart/??? draad en het andere draadje vaan je testlampje op de min-pool van je accu.
Inderdaad ik heb onderstaand geschreven:gister zei je dat ik een lampje moest knutselen. En nu zeg je weghalen
Dit is dus heel iets anders dan:Dus lampje met twee draadjes eraan knutselen, het ene draadje van je testlampje op die zwart/??? draad en het andere draadje vaan je testlampje op de min-pool van je accu.
Ik heb een draad van de minpool van de accu naar t lampje. En een draad van het lampje en jij zei dat die naar het uiteinde van zwart/blauw moest. Het uiteinde van zwart/blauw zit bij de ecu blijkbaar.
De ECU heeft niks te maken met de knipperlichten, die zwart/blauwe draad van de ecu loopt waarschijnlijk naar de bobine.
Waarschijnlijk is door die actie de zekering geknapt, hopelijk heb je daarmee niet je ecu gemold.Ik was die draden aan het doen. En de scooter stond op contact. En toen kwam die draad van de minpool door dat lampje tegen de connector van de ecu. Toen was er een kleine knal en rook.
Dit is dus een teken dat de RAW-functie in de spanningsregelaar in orde is en de zwart/blauwe draad tot aan de RAW-schakelaar ook in orde is.Knipperlicht naar rechts knippert op de dashboard het lampje