Speedfight 2 knipperlicht relais/kilingelateur

Sjors1754

Member
Ik heb een driepolige knipperlicht relais, maar kan ze alleen 2 polig vinden voor mijn speedfight 2 uit 2005.
Iemand enig idee hoe dit allemaal werkt en of ik er nog 1 kan vinden.
 
Advertisement - register to remove this

Mij lijkt dat 3-polig knipperrelais voor een speedfight 2 niet origineel.
Tenminste op alle schema;s die ik heb van de sf2 staat er een 2=polige getekend.
Heeft de vorige eigenaar er misschien LED-knippers op gezet?
Post automatically merged:

is dit hem misschien ,
Vreemd, dit relais geeft ook een toontje bij het knipperen, lees ik.
Daarvoor is zeker een massaverbinding nodig. (derde draad dus)
 
Last edited:
Dan bestel je toch gewoon het knipperrelais die @trabiarie aangeeft.

Zou voor de zekerheid toch wel even controleren of de vorige eigenaar niet toch led-knippers heeft gemonteerd want anders bestaat de kans dat je nieuwe knipperrelais veel te snel knippert of dat de knipperlichten continue blijven branden.
 
Die heb ik besteld hoor maar dit veranderde jammer genoeg niks
Post automatically merged:

Maar dit is met een probleem wat ik op een ander forum heb besproken
Post automatically merged:

 
Tja, als je niet uitlegt wat je probleem is en wat jezelf al geconstateerd/gecontroleerd/vervangen/gemeten hebt en je komt met de vraag:
Ik heb een driepolige knipperlicht relais, maar kan ze alleen 2 polig vinden voor mijn speedfight 2 uit 2005.

De glazen bol van het forum is in onderhoud!

Maar misschien kun je even uitleggen wat je probleem is, wellicht kunnen we je dan gericht helpen want zo te lezen is dit niet gelukt op
een ander forum
 
Mijn lampen gaan knipperen bij het omdraaien van mijn contact beginnen alle lampen op mijn scooter te knipperen op het tempo van de knipperlichten.
Ik heb tot nu toe een nieuwe spanningsregelaar en een nieuw knipperlicht relais.
Hierbij heb ik de massa al losgemaakt en schoon gemaakt en dit hielp veder ook niks.
Nu ga ik nog kijken naar de draden in mijn linker handvat.
Post automatically merged:

Als ik hem start brand de voorlamp en achterlamp wel, maar knippert hij op een of andere manier ook.
 
Back
Top