Knipperlicht doet het niet meer | Speedfight 3

redspeedfight038

New Member
Hey goeieavond,

Ik heb laatst mijn kilometerteller van mijn speedfight 3 afgehaald voor mijn sportstuur. Allemaal leuk en aardig, maar mijn knipperlicht doet het niet meer! Nu weet ik dat ik handgebaren kan en mag gebruiken, maar ik heb liever dat ik weet waar het probleem ligt zodat ik er misschien aan kan werken.

Iemand een idee waar dit door zou kunnen komen?
 
Advertisement - register to remove this

Mooi gedaan.
Door de cockpit eraf te slopen heb je ook je knipperrelaiis gesloopt, deze zit namelijk in je cockpit ingebouwd.

Wat je zou kunnen doen is een apart knipperrelais kopen.
De geschakelde plus van je contactslot breng je naar de voedende kant van het knipperrelais, de knipperzijde van het knipperrelais knoop je aan de violette draad van je cockpitconnector.

Volgens mij ben je niet verplicht knipperlichten te hebben maar wel een werkende snelheidsmeter, dus als je aangehouden wordt maak je kans op een wok.
 
Mooi gedaan.
Door de cockpit eraf te slopen heb je ook je knipperrelaiis gesloopt, deze zit namelijk in je cockpit ingebouwd.

Wat je zou kunnen doen is een apart knipperrelais kopen.
De geschakelde plus van je contactslot breng je naar de voedende kant van het knipperrelais, de knipperzijde van het knipperrelais knoop je aan de violette draad van je cockpitconnector.

Volgens mij ben je niet verplicht knipperlichten te hebben maar wel een werkende snelheidsmeter, dus als je aangehouden wordt maak je kans op een wok.
Niks is er af gesloopt, alles is netjes er af geschroefd enzo. Maar als ik t zo lees, valt t gewoon te fixen? Snelheidsmeter is trouwens niet nodig bij sommige bouwjaren volgens mij. Maar alsnog bedankt voor je reactie!
 
Back
Top