Knipperlicht aerox

Eksit

Well-Known Member
Hey, ik heb laatst 2 knipperlichtes(achterkant) voor me aerox gekocht maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet aansluiten

180420091281.jpg

dit zijn de knipperlichten, zitte elk 2 draadjes aan gewoon zwarte,

dan is het de bedoeling ze in dit gat te doen, de kappen gaan er zo af dus dan zal ik wss wel zien watvoor kabels er lopen.

180420091282.jpg

Heeft iemand enig idee, schema of dergelijke van hoe ik ze moet aansluiten? zelf heb ik namelijk geen flauw benul!

Advertisement - register to remove this

Hoezo een schema?

Het zijn maar twee draadjes per licht, dus het enige wat je kunt doen is een gesloten kring maken met de draadjes achter de kap.
Als het goed is heb je daar aan beide kanten twee onaangesloten stekkertjes voor knipperlichten zitten.

Tenzij de hele draadboom voor knipperlichten weggehaald is,
dan moet je zelf een pulsengenerator kopen bij de scooterwinkel.

Hoezo een schema?

Het zijn maar twee draadjes per licht, dus het enige wat je kunt doen is een gesloten kring maken met de draadjes achter de kap.
Als het goed is heb je daar aan beide kanten twee onaangesloten stekkertjes voor knipperlichten zitten.

Tenzij de hele draadboom voor knipperlichten weggehaald is,
dan moet je zelf een pulsengenerator kopen bij de scooterwinkel.

Oke bedankt, ik zal gaan kijken, klinkt niet moeilijk ;P!

hey, er zijn helemaal geen kabels aan de achterkant onder de kappen te zien voor de knipperlichten, wat moet ik nu doen??:?:?

Hey, ik heb het kunnen vinden en zelf wat kabels verlengt, maar alleen me linker werkt en me rechter niet ( de rechter zit aangesloten op de kabels waar die op aangesloten moet worden,
waar moet ik zoeken naar het probleem? de accu, of bij het knipperlicht schakelaartje.

omdat ik gewoon normale knipperlichten (met lampje, ori Neos knipperlichten) en tzijn er egt 2, en het werkt tog egt niet :P

En je lampjes zijn idd gelijkspanning

Het maakt niet uit of je wissel spanning of gelijk spanning op een lamp flikkert, hij zal beide keren branden. Plus of min pool maakt ook niet uit, hij brand net zo goed voor uit als achteruit ;)

Back