knal, gepruttel, stotteren en nniet meer op top komen

Jesse1987

Hyo watte? Hyosung ja!
Hej,

Heb dus een probleempje, Ging vanochtend ff naar een maat van me ff aan z'n scooter sleutelen, maarrrr:

Ik wil starten, duurde al erg lang voor datie wilde gaan lopen, krijg ineens een knal uit mn uitlaat, maar hij liep wel, afijn ik daar naar toegereden, een km of 4 ofzo, niks aan de hand. GA ik net naar huis, ik trek op en bij de 30 km/h begint ie te stotteren, top is ong 70 maar boven de 50 kwam ie nauwelijks meer verder, hortend stotend, klote dus.
weten jullie wat dit is?

Setup:

50cc std.
tecnigas next
mikuni 14 mm carb
5 gram rollen
witte malossi drukveer
gele malossie trekveertjes

Dacht zelf dat ik mischien wel een warmloper gehad kan hebben, of zuigerveren niet goed ofzo. wilde eerst even vragen wat jullie ervan denken, heb namelijk nog geen zin om men cilinder eraf te halen. :?
 
Advertisement - register to remove this

vocht tussen bougie en bougiedop of bouie overleden (is iig eerste waar k naar kijk hierbij)

warmloper isset niet anders zou hij op volgas ineens uitvallen en heeeeeel hard afremmen

en dat heb je niet :p
 
Okey dan ga k nu ff bougie checken, warm loper heb ik als gehad met als gevolg vastloper dus jah, jullie gelijk, en k heb gereden toen het droog was, en hij heeft in de garage gestaan dus jah. K ga nu ff bougie checken, iig bedankt, en als het niet de bougie is laat ik et wel weten.
 
Nou ligt dus niet aan me me bougie, K heb net men cilinder eraf gehaald, niks aan te zien, zag er allemaal gewoon goed uit. mooi kl*te dus, ga in ieder geval ff alles goed schoonmaken, zoiezo maar ff nieuw bougietje kopen. verder zou ik niet weten wat et is, k hou jullie wel op de hoogte
 
Back
Top