Wat ik dus laatst een keer had megemaakt..
Ik werd savonds een keertje aangehouden door de politie omdat ik nogal te snel reed volgens hun..
Ik trek dus heel snel mijn Gaskabel kapot (gewoon HARD eraan trekken
)
EN toen zeiden ze dat ik meemoest naar de Rollerbank.. Maar ik zei dat het niet lukt want hij is kapot..
Toen zeiden ze gewoon van: Kom hem morge maar maken op het bureau.. hij staat vanacht hier zeiden ze..
Dus ik de volgende dag een Nieuwe Gaskabel gehaald en gereedschap mee. En mog er gewoon aan sleutlen (terwijl er geen politie mensen aanwezig waren)
Ik heb dus mijn Carb echt heeeeel bagger afgesteld (veel stotteren) en de gaskabel zo slap erin dat hij alleen de laatste mm of zo gasgeeft
Die politie man zo van: IS IE KLAAR??? ik zo.. Ja Hij is klaar..
Dus hij zet hem op de bank.. ik start de scooter, Hij geeft gas...
maar het wiel draaide niet eens rond
....
Toen zei ik dat de ontsteking misschien kapot is nu....
En na een half uur daar staan te kloten en proberen deeed hij het nog niet goed..
Toen zei meneer agent van. Ga maar naar huis, want het gaat je al geld zat kosten jong..
Dus ik loop met mijn scoot weg totdat ik het Politiebureau niet meer zie en Stel ff snel weer alles redelijk af en rij weer lekker naar huis toe8) .....
Want ik had ooit met mezelf afgesproken dat, Als de politie me op de rollerbank willen zetten dat ik mijn Gaskabel kapot trek.
Het heeft me wel een HELE grote boete bespaard.....
Dus.. je kunt ook je gaskabel kapot trekken
Greetz
Ps... sorry als het verhaal wazig is.. maar ik ben nogal moe
en ga slapen...