This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

klooien voor de rollenbank

Status
Not open for further replies.

DME3

zeg maar Dimitri
Nu vroeg ik me ff af, wat jullie doen met je scoot zodat ie trager gaat rijden als je op de rollenbank moet??? Het zou ter plekke moeten kunnen gebeuren heh.
Ik rij met een nitro/aerox, dus tips zijn welkom
 
gewoon erop gaan, bezwaarschrift schrijven, beroepschrift schrijven, in hoger beroep gaan bij rechtbank leeuwarden en winnen....sim-pel
 
Originally posted by lord_rene99
je kunt ook je achterband leeg laten, scheelde me vandaag o,3 kw


alleen jammer dat ze meestal gewoon het compressortje uit de kast halen en hem lekker oppompen als het hun niet hard genoeg gaat
 
ALS ik op de rollerbank kom dan...trek ik gewoon de slang van de luchtfilter naar de cab eraf...

ik zat er laats aan de denken om zelf een begrenzer te maken....gewoon een soort plaatje door het vlotterbakje heen en maar heel weinig bezine doorlaat....idee heb ik van een kreidler die wij toen hebben gekocht (met een stel vriende) die had dat ook op een 21mm cab,vond ik wel ideaal...
 
K zet mijn begrenzer er gwoon op... heb er een sito+ onder liggen dus kwa uiterlijk valt het niet eens op en vermoeden ze ook niks.. is wel rlx
 
Jaaa begrenzer Ik heb er zelf ook een, met morsecode Werkt perfect..zolang e je niet op heterdaad betrappen...want dan slopen ze um open en zoeken ze net zo lang tot ze hem gevonden hebben :S
 
mja beter dat de begrenzer je onder 5 boetes uithelpt om vervolgens een nieuwe ontsteking te kopen, heb je de wouten niets betaald en je bent ws veel goedkoper uit
 
Mischien je spruitstuk loschoeven een beetje, zodat hij valse lucht aan zuigt Is een id, heb zelf nog nooit op rollerbak gestaan
 

jaaaaa en dan je evo gruwelijk vastnaaien. zorg dan dat ie veel te weinig lucht krijgt
 
Kan je niet je luchtfilter gewoon lostrekken? kwestie van slangenklem losschroeven en hoppah.....

Zelf had ik een tip die ik op het forum heb gelezen overgenomen..... Wegwerpcamera ligt al in de buddy . Bij evt. rollerbank gewoon een paar foto's en weg is de boete....
 
Status
Not open for further replies.