Kisbee rs 2 takt ontgrenzen/ cdi ontgrenzen of aankopen

jeroentje86

Well-Known Member
hey mensen,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een gepaste cdi voor mijn kisbee rs 2 takt.
Ik heb er 1 bestelt via eurobegrenzer maar die hebben enkel cdi's met 2 stekkers,ik heb persoonlijk contact
Opgenomen en gevraagd om het juiste cditje. Na aantal weken te wachten emailen en bellen heb ik de hoop maar opgegeven, ik kan hier in de buurt ook niks vinden dus ben er klaar mee, ik ga hem maar ontgrenzen maar hoe??? Ik heb een 8pin cdi krokus langfang met 8 kabeltjes. Welke kabeltjes loshalen en verbinden of die condensator doorhalen maar waar zit die?
Ik heb de vario al nagekeken en die plaat verwijderd, gaat iets sneller maar geeft niet het gewensde resaltaat helaas.
Iemand die ervaring heeft hiermee of mij kan vertellen waar de rest van de begrensers zitten?
De scooter is helemaal standaard, rollen 13,3 gr, sproeier 52 cdi standaard enzo, rijd nu 40 maarmag wel naar de 50 60 daar ik veel buitenaf rijd zal het wel prettig zijn iets sneller te kunnen, ook begint de 40 echt heel saai te worden, val haast in slaap hehe
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    169 KB · Views: 2
  • image.jpg
    image.jpg
    137.8 KB · Views: 2
Advertisement - register to remove this

Back
Top