This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

King of Pop overleden.

Gek he, die gozer is compleet wacko geworden door de media aandacht vanaf zn 6e.

Zn muziek blijft vet..

Hij was al lang niet meer de persoon die hij was geweest.

nee. vroeger was het een neger...

Maar dat even terzijde
Gister las ik nog dat het misschien om iemand anders met de zelfde naam ging.
Maar nu hij overleden is zal hij wel 2 keer zo een grote legende worden als dat hij al was.

Ik heb nog wel respect voor hem, en vind het daarom erg jammer dat hij is overleden.

Nog steeds een van de beste artiesten ooit.

Als persoon zelf was hij idd wel flink de weg kwijt, zegmaar rustig verknipt door alles wat hij in zijn leven heeft meegemaakt.. Maar als artiest zonder meer geniaal!

Ik dacht eerst dat een flauwe grap was, blijkbaar toch niet. heel onverwacht, zeker omdat die binnenkort nog een heleboel concerten ging geven.

Ik zat gisteravond/nacht ook de hele tijd naar CNN aan het kijken, en het was gewoon wachten op het officiële bericht dat hij dood zou zijn.

[ir]http://www.etonline.com/media/photo/2009/06/98268/400_mjackson_ambulance_newgraphic_090625.jpg[/ir]

Ik schrok echt toen ik vanmorgen de krant open sloeg...

Hij is en blijft voor mij de #1 artiest aller tijden! Zijn muziek is ongekend goed. Heel jammer dit.

Ik schrok echt toen ik vanmorgen de krant open sloeg...

Hij is en blijft voor mij de #1 artiest aller tijden! Zijn muziek is ongekend goed. Heel jammer dit.

+1. Heb zo'n beetje al zijn albums en er zitten bijna geen nummers bij die niet goed zijn imo...

Damn, komt als een shock, hij had nog een hele reeks concerten voor de boeg in London. :X

Had ook al gelezen dat hij is gestorven aan een overdosis medicaties die hij nam voor zijn gezondheid.

Eeehm, effe de lijkschouwing afwachten misschien? :X.

Vette artiest, en nog vettere danser, zijn choreografie was echt :W

Snapte er al geen zak van dat er vannacht alleen maar Michael Jackson werd gedraaid op 538. Kwam naar huis gereden, maar werd toen niks over gezegd.

Jammers dat hij dood is. Maakte idd goede muziek. Maar kan nou niet echt zeggen dat hij in de afgelopen 5 a 6 jaar veel heeft bijgedragen aan deze wereld.

Tuurlijk is het erg dat hij overleden is. Maar vind het wel een beetje hypocriet kudde gedrag dat, omdat hij nu dood is, hij weer helemaal de hemel in wordt geprezen. Terwijl iedereen een jaar geleden nog met een scheef oog naar hem keek, en hij door heel de wereld afgemaakt en leeg geplukt is. (wat overigens wel een reden had)