Dirk. Well-Known Member 26 June 2009 #1 http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebr...ael-Jackson-overleden-aan-hartstilstand.dhtml :X
Xander Registered Abuser 26 June 2009 #2 Ik kijk er al een half uur naar op CNN. CNN heeft 5 minuten geleden uitgesproken dat hij door een hartstilstand opgenomen is in het ziekenhuis en momenteel in coma verkeerd. Zojuist is het vermoeden door CNN uitgesproken dat hij is overleden.
Ik kijk er al een half uur naar op CNN. CNN heeft 5 minuten geleden uitgesproken dat hij door een hartstilstand opgenomen is in het ziekenhuis en momenteel in coma verkeerd. Zojuist is het vermoeden door CNN uitgesproken dat hij is overleden.
Björn` Yes, mother? 26 June 2009 #9 Voor mij komt 't dan weer niet helemaal als een schok ofzo. Die gast was gewoon tweaked. Nofi, want zijn schuld is 't niet.
Voor mij komt 't dan weer niet helemaal als een schok ofzo. Die gast was gewoon tweaked. Nofi, want zijn schuld is 't niet.
Robert Superrrjoden! 26 June 2009 #10 ! fuck! hij was echt koning! Is het nu al zeker dan? sommige media spreken het nog tegen en houden het op een coma.
! fuck! hij was echt koning! Is het nu al zeker dan? sommige media spreken het nog tegen en houden het op een coma.
Xander Registered Abuser 26 June 2009 #11 Op diverse sites staat het bevestigd, maar deze blijken het van TMZ te hebben. CNN heeft het van LAtimes en heeft zelf nog niet bevestigd. Maar goed, zoals altijd met deze helden is de afloop eigenlijk al bekend.
Op diverse sites staat het bevestigd, maar deze blijken het van TMZ te hebben. CNN heeft het van LAtimes en heeft zelf nog niet bevestigd. Maar goed, zoals altijd met deze helden is de afloop eigenlijk al bekend.
Tommy. *BA DUM TSS* 26 June 2009 #12 Was eigelijk ook wel te verwachten bij nader inzien, goser was van top tot teen gesloopt, letterlijk en figuurlijk....
Was eigelijk ook wel te verwachten bij nader inzien, goser was van top tot teen gesloopt, letterlijk en figuurlijk....
Björn` Yes, mother? 26 June 2009 #13 Dont blame it on sunshine, Dont blame it on moonlight, Blame it on cardiac arrest. Maar hij was al een jaar of 20-25 jaar dood toch? +pippi+ http://www.theonion.com/content/node/30940 Word nu al moe van dat gay gedoe op cnn..
Dont blame it on sunshine, Dont blame it on moonlight, Blame it on cardiac arrest. Maar hij was al een jaar of 20-25 jaar dood toch? +pippi+ http://www.theonion.com/content/node/30940 Word nu al moe van dat gay gedoe op cnn..
Björn` Yes, mother? 26 June 2009 #14 En hij kijkt vanaf boven mee.. Ok, genoeg bs nu. Edit: 't is nu officieel. Last edited: 26 June 2009
Machiel. MFabrications 26 June 2009 #15 WOW.... Hij deed veel gekke dingen, maar maakte wel hele goede/briljante muziek.... Jammer dat die nu al moet gaan.....
WOW.... Hij deed veel gekke dingen, maar maakte wel hele goede/briljante muziek.... Jammer dat die nu al moet gaan.....
ErwinZ GC Member 26 June 2009 #18 Mikkee.. said: tja het verbaast me wel een beetje, maar lig dr niet wakker van.. Click to expand... Idd, same here.
Mikkee.. said: tja het verbaast me wel een beetje, maar lig dr niet wakker van.. Click to expand... Idd, same here.
5 543543543 Well-Known Member 26 June 2009 #19 Het is nu toch echt realiteit geworden, keek gisternacht nog naar CNN. Bizar idd, toch wel echt de king of pop. Tijdloze muziek en zal d'r ook wel naar blijven luisteren.
Het is nu toch echt realiteit geworden, keek gisternacht nog naar CNN. Bizar idd, toch wel echt de king of pop. Tijdloze muziek en zal d'r ook wel naar blijven luisteren.