kill switch werkt andersom

Alfa-Aerox

Well-Known Member
Ik heb nu zo`n kill switch met een dopje maar hij werkt nu andersom.
Als ik het dopje erop heb dan doet ie het niet maar met het dopje eraf wel.
Er zijn al verschillende posts bekeken maar kom er niet uit wie weet wat ik moet doen? mzzl nelson
 
Advertisement - register to remove this

ff offtopic :

vraagje over kill switch .

als je die eruit trekt valt die dan DIRECT uit of rijd die nog door(idee van als je je sleutel omdraait dan rijd die ook nog ,sleutel weer aan rijd die door)
 
zenith98 said:
ff offtopic :

vraagje over kill switch .

als je die eruit trekt valt die dan DIRECT uit of rijd die nog door(idee van als je je sleutel omdraait dan rijd die ook nog ,sleutel weer aan rijd die door)

Zelfde als je de sleutel omdraaid.
 
DennisB said:
dat probleem had ik ook
draadjes omkeren werkte ook niet bij mij

heb gewoon een andere gekocht die wel werkt


Waar heb je die kill switch dan vandaan? Want ik zoek gewoon een goeie. want hier heb je niks aan als ik er afval of want dan ook moet ik eerst even me koortje erop doen
 
Ja het is gewoon een schakelaar die vernuftig in elkaar zit... That's it..

Dus dat hij niet werkt lijkt me stug, je kan natuurlijk altijd een misproductie hebben, maar je hebt het gewoon niet goed aangesloten.. :p
 
Alfa-Aerox said:
Waar heb je die kill switch dan vandaan? Want ik zoek gewoon een goeie. want hier heb je niks aan als ik er afval of want dan ook moet ik eerst even me koortje erop doen


je hebt em waarschijnlijk gewoon verkeerd aangesloten.... dus ik zei al eerder en nu nogmaals :

bruine draadje van je stator naar eprom onderbreken met het witte draadje van je killswitch.

zwarte draadje van je killswitch moet massa maken
 
MinaRallyLC said:
Aha dus de witte draad moet op je pick up draad en de zwarte op de massa?

Het kan nog makkelijker, gewoon bij je CDI een draad bij dat ene stekkertje eronder pluggen. (je hebt 1 die zit van onder een schroef en 1 is stekkertje)


1 draad dus daar, andere naar massa. Zo maak je ook "sluiting" (stroom gaat niet meer naar bougie, maar direct naar massa)
 
Ene ontsteking heeft massa nodig om te kunnen werken en als je die onderbreekt stopt ie (zoals malossi rotor) Zo'n killswitch heb je nodig. Bij hpi is het juist weer anders, die onderbreek je juist door massa te maken, dus zo'n killswitch heb jij.

Tenminste zie in je profiel dat je een malossi rotor hebt......
 
Nee, wat ik net zeg...

Een killswitch is een doodnormale schakelaar :| die je voor 10 cent kan kopen in de winkel.. Alleen is de uitvoering wat anders..

Bij een HPI moet hij misscien wel op een andere draad worden aangesloten, maar het principe zal hetzelfde zijn
 
Klopt, maar is het niet zo dat er 2 uitvoeringen zijn? Een die juist massa maakt als knop erin zit en 1 die geen massa maakt als knop erin zit? Als dit niet zo is heb ik niks gezegd :)
 
Back
Top