kill-switch werkt niet naar behoren

lcstunt

Well-Known Member
Ik heb het probleem dat als ik mijn kill-switch ervan trek dat hij nog blijft draaien. Als die laag in toeren is gaat die af maar waneer hij hoog in toeren zit en ik trek de switch ervan dan gat hij heel effe minder in toeren en verhoogt daarna terug als normaal :s. Ik heb hem zo aangesloten: singaalkabel in 2 gesneden, kroonsteentje ertussen ---> naar witte draad van switch dan terug van witte draad van switch terug een kabel naar het andere einde van de signaalkabel (zitten samen in 1 kroonsteentje). Dan vanaf de zwarte kabel van switch een draad getrokken naar het frame ( express nog eens goe opgeschuurd ). Zou iemand het probeem weten wat ik mis doe?

Heb er nog voor eens een tekening bij gemaakt voor de duidelijkheid:

15n3xn5.jpg
 
Advertisement - register to remove this

je hebt denk ik een zo een killswitch met een dopje dat je los moet trekken.. het kan zijn dat het knopje.. een beetje blijfthangen..
en waar heb je de massa naar toe getrokken?

bij mijn mhr rotor had ik een massa van blok naar het frame en van massa killswitch ook naar het frame (zelfde punt als dat van blok naar frame)
En heb je een rotor of heb je hem op je kabelboom?
 
PlaYa4YUE said:
je hebt denk ik een zo een killswitch met een dopje dat je los moet trekken.. het kan zijn dat het knopje.. een beetje blijfthangen..
en waar heb je de massa naar toe getrokken?

bij mijn mhr rotor had ik een massa van blok naar het frame en van massa killswitch ook naar het frame (zelfde punt als dat van blok naar frame)
En heb je een rotor of heb je hem op je kabelboom?

heb geen rotor, originele ontsteking, maar heb heel de kabelboom verwijderd, alleen dat stukje ijzer waaraan 5 ofzo kabel aan verbonden zijn dat normaal dient om je lichten op gelijke spanning te houden hangt er nog aan.

Knopje blijft iig niet hangen.
 
zo als je hem op je tekening hebt aangesloten werkt het nooit. je signaaldraad blijft door het kroonsteenje contact maken.

je moet de 1e kant van signaal draad op de witte van je kill, en het andere stuk sigaaldraad @ de zwarte draad van je kill . dan moet het werken. zo had ik het oko met orgi onsteking.

jasper
 
kill kabel van je CDI (die normaal naar je contact gaat) naar killswitch en van killswitch naar frame.
als je nog contact hebt, gewoon over je contact zetten. (in parallel dus)

is bij mina de zwart-witte kabel alsk me niet vergis.
kun je testen door de kabel uit te trekken, scoot te starten en dan tegen je frame aan te houden, moet ie uitvallen.
 
Back
Top