kill-switch aan welke draad?

Status
Not open for further replies.

kiesler-aerox

.:sprint-project:.
yow,

ik wil vandaag m'n kill-switch aansluiten aan m'n pvl digitaal, maar ik weet niet direct welke kabel , er is wel 1 rode draad over aan de cdi, en welke moet ik dan aan m'n rotor verbinden, en welke aan m'n massa? ( wit/zwart)

alvast vriendelijk bedankt;) (ik probeer ng foto's te plaatsen)
 
Advertisement - register to remove this

massa doe je ergens op je frame vast tussen een schroef ofzo,en die andere moet aan je cdi,bij de meeste rotors zit er dan een extra draadje aan waar die aan vast kan.
 
Aerox1997 said:
massa doe je ergens op je frame vast tussen een schroef ofzo,en die andere moet aan je cdi,bij de meeste rotors zit er dan een extra draadje aan waar die aan vast kan.


en de massa, is die zwarte draad van uw kill-switch en de witte aan die rode draad die over is van ontsteking?
 
Last edited:
ja de massa is de zwarte draad die doe je ergens op je frame vast,en dan de witte draad aan het draadje van je cdi/bobine als het goed is steekt er bij jouw dan een kort rood draad uit je cdi
 
Aerox1997 said:
ja de massa is de zwarte draad die doe je ergens op je frame vast,en dan de witte draad aan het draadje van je cdi/bobine als het goed is steekt er bij jouw dan een kort rood draad uit je cdi


is idd een rode draad die over is, alvast bedankt voor de informatie! mag gesloten worden;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top