Kickstarter vast van Zenith?? HELP!!

Dicer

~~^~DicerR~~^~
Dag mensen!!

Ik reed net op mijn zenith naar huis, gewoon gestart met Kickstart, normaal naar huis gereden. zet mijn scooter af..niks aan de hand zou je zeggen. Nu wil ik hem net starten, gaat de kickstarter hooguit 1 cm naar beneden..dan zittie muur en muurvast...wat nu>>??

Alvast bedankt voor je reaktie
 
Advertisement - register to remove this

Kan die halve maan dan ook bij mij het geval zijn, ik krijg namelijk mijn scooter bijna niet in gang met men kickstarter. En als ik dan met mijn elektrische starter probeer start hij meteen.
 
het deksel zit vast met pasbussen , deze kunnen na verloop van tijd behoorlijk vast gaan zitten , met een kuntsof hamer en wat wrikken moet ie wel los gaan.

het kan zijn dat gewoon de bus en as (waar het kickstartpedaal op zit) versleten zijn waardoor er teveel speling op komt en niet meer kan kicken, wat er ook kan zijn is dat het halve tandwiel versleten is of kapot (tandjes dus) , en het kan ook zijn dat ook nog het kickstartrondsel (word aangedreven door het halve tandwiel) versleten of kapot is.

verder zit er bij een peugeot op het halve tandiel een las , dit om te zorgen dat de kickstarter niet te ver terug gaat , soms gaat deze las los of kapot
 
ik had precies hetzelfde van de week heb de kiksterter deksel en de starterstandwiel mee genomen en dat middeslte daar van waren de tandjes van mij behoorlijk af heb daar 1 nieuwe vvan mee gekregen en de rest heeft ie wat ingevet en het is nu weer perfect
 
Back
Top