Keuze Vario Piaggio DR70

Hallo iedereen, ik heb een Piaggio NRG Power LC uit 2010, er zit op het moment een dr70 en Sito+ 572 (runner pijp) onder.
Mijn vario is alleen versleten, niet gek aangezien deze er al 20000km onder zit. Wat zou een goeie vervangende vario zijn? Of kan ik beter gewoon weer een standaard vario kopen?
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Zelfde setup hier behalve mijne een luchtgekoelde NRG
Mijn advies:
Std vario kopen 100%
Grote rollen 19x15,5 = voordeel
Ik heb ook de bijgeleverde Sito+ rollen 4.8 g erin bij mij loopt het geweldig wil niks anders meer :p
 
Zelfde setup hier behalve mijne een luchtgekoelde NRG
Mijn advies:
Std vario kopen 100%
Grote rollen 19x15,5 = voordeel
Ik heb ook de bijgeleverde Sito+ rollen 4.8 g erin bij mij loopt het geweldig wil niks anders meer :p
Ah dan weet ik wat ik ga doen, wat bedoel je met sito+ rollen? Zover ik weet zaten er geen rolletjes bij mn uitlaat.
 
Zou voor de polini hi speed vario gaan.. Goedkoper dan de malossi, en polini gebruikt ook de standaard maat rollen bij hun vario.
De originele is wel oke, en veel beter dan de meeste standaard varios. Alleen is het wel dat een standaard vario nooit helemaal optimaal loopt.
Wat wel een nadeel is van de originele zijn die slechte kwaliteit hoekjes die erbij zitten.. Deze altijd direct vervangen voor de universele van polini.
 
Zo duur is die polini vario helemaal niet, als je deze tegenover die van malossi zet.. Want de malossi is veel duurder. En die vario gebruikt zelfs de 19x15,5 maat rolletjes niet eens. Maar gewoon een verouderde 16x13 formaat.

Je moet overigens niet vergeten dat een originele vario maar een vrij licht ding is.. En geen constant mooi lopende vario is.(daarmee zeg ik niet dat het niet wilt lopen) Een sport vario heeft wat meer massa en daarmee draait het mooier.

Ga het binnenkort eens zelf uitproberen.
 
Topic opgeschoond. Mensen als iemand een andere mening heeft, mocht je het er niet mee eens zijn, beargumenteer het normaal. Laat het sarcasme, of andere fratsen achterwege. We proberen hier allemaal kennis te delen, en niet een wedstrijdje te houden wie alles het beste weet.

Behandel elkaar zoals je zelf ook behandeld wil worden.
 
Back
Top