Kenmerken Yasuni uitlaat

AppieRs

Well-Known Member
Hey, ik kan van iemand via een mooi prijsje een Yasuni HMR/2 uitlaat kopen voor een RS50, weet iemand wat de concrete verschillen zijn tussen de 50cc en de 70cc versies zijn want ik wil wel cker weten dat ik de goeie koop, ik wil de 70cc versie heben.
Hij zegt by the way wel dat het de 70cc versie is maar je hoort zovaak dat mensen genaaid worden wil het gewoon cker weten.

Alvast bedankt!!!!

Advertisement - register to remove this

yasuni hmr/2 is tot gewoon 70 cc uitlaat, naar mijn weten. enne welk rs model heb je?? oude of nieuwe model??

enne van horen zeggen van een snelle rs rijder is t een zeer goede pijp, ik kan er ook een lenen als k me 70 cc heb op me rs :)

Volgens www.50cc.nl niet, daar is er een 50cc en 70cc versie te koop, misschien is alleen de cilinder aansluiting anders, bij 2003 modellen is dat toch 25mm dacht ik? Ik heb trouwens een nieuw model rs.

yasuni is idd een leuke uitlaat ik heb er zelf ook een.
maar het is echt alleen voor ongetuned, zodra je maar een beetje hoge toeren gaat maken trekt ie het al nie meer.
mijn cil draait nu meer dan 13k maar de uitlaat houdt al op bij ongeveer 12.5k.

dus als je later wil gaan tunen of hij is al getuned zou ik zeker
een andere uitlaat nemen.
dan zou ik toch voor een kundo gaan die schijnt tot de 13.8k goed te presteren.

Neej michel polini is niet een goede uitlaat
is niet erg hoogtoerig.
yasuni heeft een hoger toeren bereik.
maar de kenmerken weet ik niet je kan het zo waarschijnlijk slecht op het oog zien.

De meeste Bidaloten zijn minder dan de Yasuni omdat er een Trechtrer inzit die je eerst dus moet verwijderen (niet altijd het geval)

pijp opensnijden eruit halen en weer dicht lassen

Maar als je dat hebt gedaan is ie volgens mij gelijk aan de prestaties van de yasuni :)

Back