eenzamewolf
Well-Known Member
Ik heb een airsal 70cc gemonteerd en een yasuni r2
verder heb ik een 16 mm dellortho met sproeier 110 erin ( deze zat er in toen de brommer stnd helemaal ontgrensd was en reed toen perfect )
ik heb de sproeier nog niet veranders, maar hij komt nu helemaal niet in ze toeren
starten doet ie allemaal goed, alleen bij de 6 duizend toeren gaat ie gewoon niet verder. dus je zou zegge grotere sproeier. Maar dit is niet het enige heb ik horen zegen, anders zou de brommer niet normaal starten.
Verder de yasuni r2, ik heb bij de demper een begrenzing eruit gehaald maar ik dacht: misschien zit er nog wel 1 bij het begin?
schijnt niet te zijn, want de uitlaat is niet goed gekeurd ofso? maarja ik weet het niet zeker.
En dan nog iets ik moet me cdi ontgrenzen, ik heb een malaguti xtm en die is begrensd tot de 10 000 toeren :S
maarja, ik heb gelezen en als je er 1 heb van mornik ofso dan kan je gewoon de o doorboren maar ik heb er 1 van ducati. is die te ontgrenzen>?
alvast bedankt voor het lezen en antwoorden
Wolf
verder heb ik een 16 mm dellortho met sproeier 110 erin ( deze zat er in toen de brommer stnd helemaal ontgrensd was en reed toen perfect )
ik heb de sproeier nog niet veranders, maar hij komt nu helemaal niet in ze toeren
starten doet ie allemaal goed, alleen bij de 6 duizend toeren gaat ie gewoon niet verder. dus je zou zegge grotere sproeier. Maar dit is niet het enige heb ik horen zegen, anders zou de brommer niet normaal starten.
Verder de yasuni r2, ik heb bij de demper een begrenzing eruit gehaald maar ik dacht: misschien zit er nog wel 1 bij het begin?
schijnt niet te zijn, want de uitlaat is niet goed gekeurd ofso? maarja ik weet het niet zeker.
En dan nog iets ik moet me cdi ontgrenzen, ik heb een malaguti xtm en die is begrensd tot de 10 000 toeren :S
maarja, ik heb gelezen en als je er 1 heb van mornik ofso dan kan je gewoon de o doorboren maar ik heb er 1 van ducati. is die te ontgrenzen>?
alvast bedankt voor het lezen en antwoorden
Wolf