arisal 70 en yasuni r2 vragen

eenzamewolf

Well-Known Member
Ik heb een airsal 70cc gemonteerd en een yasuni r2
verder heb ik een 16 mm dellortho met sproeier 110 erin ( deze zat er in toen de brommer stnd helemaal ontgrensd was en reed toen perfect )
ik heb de sproeier nog niet veranders, maar hij komt nu helemaal niet in ze toeren
starten doet ie allemaal goed, alleen bij de 6 duizend toeren gaat ie gewoon niet verder. dus je zou zegge grotere sproeier. Maar dit is niet het enige heb ik horen zegen, anders zou de brommer niet normaal starten.
Verder de yasuni r2, ik heb bij de demper een begrenzing eruit gehaald maar ik dacht: misschien zit er nog wel 1 bij het begin?
schijnt niet te zijn, want de uitlaat is niet goed gekeurd ofso? maarja ik weet het niet zeker.
En dan nog iets :p ik moet me cdi ontgrenzen, ik heb een malaguti xtm en die is begrensd tot de 10 000 toeren :S
maarja, ik heb gelezen en als je er 1 heb van mornik ofso dan kan je gewoon de o doorboren maar ik heb er 1 van ducati. is die te ontgrenzen>?

alvast bedankt voor het lezen en antwoorden

Wolf
 
Advertisement - register to remove this

Ontgrensd? hij maakt maar 10 000 toeren
als hij stationair draait dan voel je ook helemaal dat ie tegenhoud als je ff vol gas geeft
R2 is alleenbij demper begrenstZ?
 
ik zal morgen ff voor je kijken (misschien vergis ik me wel) maar zorgt eerst ff voor goede afstelling, misschien ligt het daaraan
 
Ik ga morgen de prop uit me uitlaat halen ghehe, die schijnt er nog in te zitten
wss komt ie dan beter in ze toeren, dan nog klein beetje afstelle

Prop is eruit gehaald, hij blijst nu hard : )
 
Last edited:
Back
Top