Kap voor de runner onder de buddy !!!

rolodi

The man aKa Rolodi
Kap voor de runner onder de buddy, klaar en er onder

Hey
Ik had mijn achterspartbord weggehaald van me runner en ik vond het daar zo leeg duzz dacht ik laat ik daar een kap maken.
Dus eerst ff een mal gemaakt ( wel ff van papier masje ....!! en natuurlijk gaas er binnen)
mal%201.jpg

Toen ik dat gedaan had moest ik met poyester er over heen..!
kap%201.jpg

kap%202.jpg

Ja en toen maar ff afwerken dus plamuren maar
kap3.jpg

Zo ik ben weer bezig geweest met plumuren en schuren maar ik moet nog beter bewerken want zo is hij nog niet goed
kap%204.jpg

Ze wouden graag mijn ophanging punten zien nou dan maar ff foto er van maken.
kap5.jpg

niet op de mal letten die kreeg ik er niet meer uit ....!
kap6.jpg

kap7.jpg

zo de kap zit nu de eerste keer in de grondverf nu moet alleen nog een paar plekjes plamuren die ik over het hoofd had gezien maar verders gaat het nu goed
kap8.jpg

kap9.jpg

Zo de kap is nu klaar heb hem tijdelijk rood gesoten want wil hem dit voorjaar me hele scooter laten spuiten nou dit was het voor vragen vraag ze.....!
MyPictures0003.jpeg

Eindelijk zit de kap er onder en hier is het resultaat wara jullie lang op hebben gewacht.......!!!

Tot nu toe ben ik zo ver uptades komen zo snel mogelijk
en voor tips zeg het gerust.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Sp-Tuner
Netjes ido ! .

En zou je ook es een foto van de zijkant kunnen nemen ? Want ben wel benieuwd of je die bobbel dan ook ziet..

Maar heel leuk gedaan
mvg Pieter

heej pieter dit is de enigste foto waar je die bobbel een beetje ziet zitten

MyPictures0012.jpg

ziet er zeer nettjes uit9||6

alleen 1 ding : ik ga op je perso dat die aerox een mooi achter kantje heeft en die haakjes van ze achterspatbord ook al heeft verwijderd.
mischien is het wel mooi omdeze dicht te maken voor die vriend van je dan heeft ie echt een mooie achterkant

maar over dat van jou heb ik niets te klagen
mzzls polak

Originally posted by Sp-Tuner
Klinkt wat dom,

alleen ik vraag me af hoelang dit goed blijft..
Inverband met scheuren, Beetje steenslag enz. is die kap niet slap ofzo dat je em makkelijk kan buigen ?

je eigenkappen op je scooter zijn ook gewoon van polyester gemaakt dus het is gewoon een kap !! alleen dan zelf gefabriseerd

mzzls polak

Originally posted by black_white
je eigenkappen op je scooter zijn ook gewoon van polyester gemaakt dus het is gewoon een kap !! alleen dan zelf gefabriseerd

mzzls polak

Mwah ik kan er naast zitten mischien maar een fabriek werkt niet met gaas enzo..

en ik denk dat die ook ander materiaal als ido gebruikt :)
Ik denk gewoon dat zo'n kap zomaar verrot is, maar zoals ik al zei IK KAN HET OOK MIS HEBBEN :)

en de tijd zal het leren :D

Originally posted by black_white

mzzls polak

Jaja, dat zal allemaal wel.....Je kappen zijn van kunststof , Poly Etheen ofzo.

Opgewarmt en in een vorm gezogen (geloof ik)

Back