This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kap voor de runner onder de buddy !!!

rolodi

The man aKa Rolodi
Kap voor de runner onder de buddy, klaar en er onder

Hey
Ik had mijn achterspartbord weggehaald van me runner en ik vond het daar zo leeg duzz dacht ik laat ik daar een kap maken.
Dus eerst ff een mal gemaakt ( wel ff van papier masje ....!! en natuurlijk gaas er binnen)

Toen ik dat gedaan had moest ik met poyester er over heen..!

Ja en toen maar ff afwerken dus plamuren maar

Zo ik ben weer bezig geweest met plumuren en schuren maar ik moet nog beter bewerken want zo is hij nog niet goed

Ze wouden graag mijn ophanging punten zien nou dan maar ff foto er van maken.

niet op de mal letten die kreeg ik er niet meer uit ....!

zo de kap zit nu de eerste keer in de grondverf nu moet alleen nog een paar plekjes plamuren die ik over het hoofd had gezien maar verders gaat het nu goed

Zo de kap is nu klaar heb hem tijdelijk rood gesoten want wil hem dit voorjaar me hele scooter laten spuiten nou dit was het voor vragen vraag ze.....!

Eindelijk zit de kap er onder en hier is het resultaat wara jullie lang op hebben gewacht.......!!!

Tot nu toe ben ik zo ver uptades komen zo snel mogelijk
en voor tips zeg het gerust.

Last edited:
Als het klaar is laat ik foto zien hoe het er onder staat duurt nog wel ff want ik wil hem mooi strak en glad hebben en hij is wel waterdicht door dat poyester, en de ophangings punten die zitten er wel aan
ik maak er nu een foto van een laat het zien.

dus jij laat je scooter/blok in elkaar zetten...

hoeveel weegt die kap...

ik zou hem ook gewoon bij journey bestellen.. zoveel moeite voor zon kapje... en het is nog slapper/zwaarder ook...

of ik zou zelf iets met alu doen.. maar geen ding wat jij nu hebt...

Oude runners hebben daar dat 'bakje' niet, die hebben accu tussen de benen zitten .

Dus alleen de nieuwe sp pro hebben daar nog een hoekje zitten, welke je dr overigens heel gemakkelijk af kan zagen, er zxit onder de accu namelijk nog 3 a 4 cm loze ruimte..