[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
Personen met insomnia kunnen soms weken lang niet in slaap komen. Dit kan het dagelijks leven dan radicaal beïnvloeden. Overdag en 's nachts zijn ze in dezelfde afwezige staat.

Ik herken dit best eigenlijk wel. Ben eigenlijk de hele week door brak :S
 
Originally posted by stealth2000
Ik herken dit best eigenlijk wel. Ben eigenlijk de hele week door brak :S

ja iedereen natuurlijk met zo'n kutritme maar ik weet zeker als je gewoon weer normale tijden naar bed gaat dat het zo opgelost is maar dan moet je jezelf ook dwingen om niet de hele dag uit te slapen...

Vroeger sliep ik pas om 4uur meestal maar was wel moe en moest de volgende dag gewoon vroeg op. dan was ik niet echt moe maar ook niet echt fit. Nu heb ik de kans om uit te slapen en dat maakt je een stuk brakker maar je merkt wel als je vroeger opstaat dat je je een stuk fitter voelt dan dat je door blijft tukken totdat je echt niet meer kan slapen. Het enige probleem is dat je ogen vaak overdag blijven prikken (heb ik iig als ik te weinig slaap heb). Maarjah ik heb het ook al iets van 2,5 jaar dus ben het wel gewend :). Als ik slaappillen neem slaap ik heel kort en heftig en lig ik de rest van de nacht wakker dus ook niet echt nuttig (ja of ik moet er zo veel nemen dat ik in een coma doorslaap tot ik op moet staan maar dat trek je na een tijd niet meer).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top