[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by KOBUS
Wie gaat er trouwens mee coke smokkelen?

Er is een nieuwe wet, wanneer je op schiphol gepakt wordt met minder dan 3 kilogram coke wordt niet berecht.
Alleen je waar wordt in beslag genomen..........

Aardig debiele regel dit
Jij neemt 2,9kg mee en ik..
Leuk bijbaantje toch ?
Verdient iig genoeg denks.. 8)
 
Originally posted by Razma
/me schrijft nu officieel artikeltjes voor KicXstart over brommers & scooters komend jaar :*

Ik wil ook wel wat schrijven hoor........

Verveel me kapot hier:|
 
Ik loop nu ook stage, ICT- medwerker beheer!

Joepie de poepie :)

Dalijk ff pauze houden en dan verder wegrotten...
 
René, flogging molly was kooooooel :) na afloop nogff staan te pilsen met de accordeonist en we maakten plannen om de 'violin player' te 'shaggen' :P (niet dat ze lekker was, maar dan heb je es wat te vertellen op een feestje ofzo)

color5.jpg
 
nee man, punk gecombineerd met ierse folk muziek... echt supervet, maar je moet er wel van houden :)
heel energiek en ook vrolijk, dr was gister ook een supertoffe sfeer...

Throw Rag stond in het voorprogramma, redelijk zieke gasten... :eek:
 
Folkrock wordt het toch wel genoemd?

Vind die melodietjes en dat soort van deuntje zal ik het maar noemen wat erin zit altijd ownen.

Veeel aparte gasten daar zeker jelle?
 
Originally posted by KOBUS
Veeel aparte gasten daar zeker jelle?
ja, maar dat is standaard :)

ze zaten allemaal redelijk onder de oldschool tattoo's btw, van die zwaluwen in de nek enzo. wel vet
 
Was gisteravond naar Hansie Teeuwen geweest industry of love.. het was zo super, echt veel beter als je die maloot in het echt ziet.. Ik had uur na die voorstelling nog pijn in me wangen van het lachen.. :rolleyes:

Hansie Teeuwen de koning van de lach! :D
 
kheb em een tijdje geleden ook hier in groningen gezien, die show... idd een erg toffe show :) het slaat helemaal nergens op, dat is juist het mooiste...
 
Nog niet...........

Eerst tot 5 uur hier werken
dan van vijf tot half 11 pizzasjezen

dus om half 11 heb ik weekend
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top