[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
Mendo's eerte zoen
081203-Dirk en Floor.JPG


Mendo leert met z'n eerste tweewieler omgaan
081203-Scan10009-2.JPG


en natuurlijk [Schilpedit-dinges]
 
Last edited:
Schilp & Mendo....

ik ga er een slotje opgooien }) Vanwege jullie gedrag, dit kan gewoon niet! het is nieteens kansloos meer!

jaaaaa of wel ;)
:X
 
Hmm, ik heb een nadeeltje of 2 aan dit koude weer ontdekt.
Op begeven moment gaat je motoriek wat achteruit, net zoals het gevoel in je handen (zomerhandschoenen..).
Dat heeft 2 nadeeltjes: koppelingshendel kun je alleen maar inknijpen en loslaten, doseren lukt voor geen flikker.
Erg handig bij stoplichten :|.

2e probleempje:
Als je volgas wil geven zet je iets teveel kracht en trek je je gaskabel uit het tonnetje.
Nou is dat nog tot daar aan toe, maar als dat gebeurt op een 80 weg zonder fietspad ernaast in het stikdonker heb je ook zoiets van "bah, dit is niet leuk".
Maar een mens heeft niet voor niks tanden en een systeemhelm :rolleyes: dus met 30km/u met je kop ong op het stuur op naar het eerste beste dorp met licht.
Wil je het gaan repareren in een of ander stom gat met de naam van een provincie, blijk je alleen maar een combinatietang te hebben :|.
Naja, heb je alles los gehaald, wil je het weer vastzetten, lukt redelijk, maar niet echt 100%.
Ben je wat rond aan het vragen voor een zakmes oid om het zaakje weer goed vast te zetten, begint een of andere vent raar te doen en wil ie je overhoop steken met een aardappelmesje....

Naja, uiteindelijk toch nog aangekomen, maar iets rustiger gas proberen te geven.
 
Hmmm waarom heeft de onderbuur op vrijdagavond met zijn kerstversiering op te hangen mijn connector op de kabel verdeelbox gemold waardoor ik dus een heel weekend zonder internet + telefoon heb gezeten?

Hmmm waarom verandert je ISP zijn helpdesk nummer van een gratis nummer naar een betalend nummer en is dan nog te krenterig om er een bandje op te zetten dat je het nieuwe nummer verteld en je daardoor een HELE avond gefrustreerd naar een verkeerd nummer zit te bellen?

Hmmm waarom zeggen ze altijd tussen 10-14u komt er iemand langs als die persoon dan ALTIJD om 13.55u aanbelt?

Gewoon maar een paar vraagjes waar ik NU antwoord op wil...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top