Kans op een Cooper S en een 2fast4race met je advertentie op age2age.nl!

----advertorial----

Kans op een Cooper S en een 2fast4race met je advertentie op age2age.nl!

Ken jij het? Zoeken door honderden pagina’s en nog steeds niet vinden wat je zoekt. Een wirwar van advertenties, zo druk dat je na een paar minuten je net geplaatste advertentie al weer kwijt bent. De saaie kleuren en vele nutteloze boden.

Er is nu een site die handelen anders benaderd. Ga naar www.age2age.nl en plaats een advertentie. Je zult merken dat je precies kun aangeven wat je aanbiedt. Zo kan een mogelijke koper precies zoeken naar jouw aangeboden scooter, mp3, telefoon en ga zo maar verder.

En als er dan een bod gedaan moet worden, dan stuur je dit toch gewoon even naar de mobiele telefoon van de adverteerder.

Bovendien maken de adverteerders in de rubriek Brommers en scooters naast de vette cooper S ook nog kans op 1van de 2 2fast4race cilinders.

Age2age adverteerd op Scooterforum.net, heb je hier ook intresse in, neem contact met ons op.
 
Advertisement - register to remove this

hoeveel advertentie's zijn er inmiddels geplaatst?


*edit*

Age2age
Registered User
Laatste Activiteit: 12-07-2007 21:24

ook handig :rolleyes:
 
Last edited:
hoeveel advertentie's zijn er inmiddels geplaatst?


*edit*

Age2age
Registered User
Laatste Activiteit: 12-07-2007 21:24

ook handig :rolleyes:

Beste Niek,

Excuses voor de late reactie. Er staan nu 210 advertenties op. Er zijn 528 leden. Eind volgende week gaat de mail a friend actie van start. Bestaande gebruikers kunnen vrienden uitnodigen waardoor ze er gratis op kunnen. Gratis kans op de Cooper S voor een selecte groep dus!

Ook zijn we weer bezig met nieuwe technieken. De site heeft gewoon even tijd nodig om te groeien maar komt helemaal goed.

Met vriendelijke groeten,

age2age.nl
 
welk tijdsbestek, maanden???? jaren????

Als ik nu zie hoeveel erbij zijn gekomen zie ik de bui wel hangen eerlijk gezegd.....
 
welk tijdsbestek, maanden???? jaren????

Als ik nu zie hoeveel erbij zijn gekomen zie ik de bui wel hangen eerlijk gezegd.....

Nee, de komende maanden staan er een heel aantal acties gepland. Je kunt niet verwachten van een site die een goede twee maanden draait dat deze al helemaal gevuld is.

Dit was dus een goede testfase om e.a. aan problemen op te sporen. Nu gaan we versnellen en dan zou het gestaag moeten gaan groeien.

Suggesties altijd welkom!

Groeten,

age2age.nl
 
Age2age
Registered User
Laatste Activiteit: 17-08-2007 15:03

ben ook benieuwd hoe het er mee staat :) Hoor er eiglijk niks van, volgens mij ook niks gezien van de mail actie.
 
Back
Top