Kans op een Cooper S en een 2fast4race met je advertentie op age2age.nl!

----advertorial----

Kans op een Cooper S en een 2fast4race met je advertentie op age2age.nl!

Ken jij het? Zoeken door honderden pagina’s en nog steeds niet vinden wat je zoekt. Een wirwar van advertenties, zo druk dat je na een paar minuten je net geplaatste advertentie al weer kwijt bent. De saaie kleuren en vele nutteloze boden.

Er is nu een site die handelen anders benaderd. Ga naar www.age2age.nl en plaats een advertentie. Je zult merken dat je precies kun aangeven wat je aanbiedt. Zo kan een mogelijke koper precies zoeken naar jouw aangeboden scooter, mp3, telefoon en ga zo maar verder.

En als er dan een bod gedaan moet worden, dan stuur je dit toch gewoon even naar de mobiele telefoon van de adverteerder.

Bovendien maken de adverteerders in de rubriek Brommers en scooters naast de vette cooper S ook nog kans op 1van de 2 2fast4race cilinders.

Age2age adverteerd op Scooterforum.net, heb je hier ook intresse in, neem contact met ons op.
 
Advertisement - register to remove this

Sponsored links bij google... Via mijn werk doen we het ook, en het bezoekers aantal naar de website is in 2 dagen gestegen van 1.400 naar 2.300 per dag.

Wanneer gaan de prijzen verloot worden trouwens? :)

Oke naar Google zullen we eens gaan kijken.

Mini gaat er inderdaad uit bij 500.000 advertenties. Lijkt ontzettend veel, maar als je naar andere handelsplaatsen kijkt is het vaak maar enkele dagen. Nu heeft age2age.nl de bekendheid nog niet verovert en zal het dus iets langer duren.

We zitten te denken aan een soort kettingbrief die doorgestuurd kan worden naar vrienden als je age2age.nl een goede site vind.

Hoe denken jullie over een kettingbrief? (heeft namelijk in het verleden voor andere website best goede resultaten opgeleverd)

Met vriendelijke groeten,

age2age.nl
 
mwa die brief zie ik niet zo zitten :D zie het al gebeuren dat je die brief dan elke dan van iemand anders krijgt :p
 
mwa die brief zie ik niet zo zitten :D zie het al gebeuren dat je die brief dan elke dan van iemand anders krijgt :p

Dan wordt het net zo vervelend als discogirls en hoe heet die andere troep toch ook alweer.... Blabla en 8 anderen nodigen je uit bla bla. :X

Trouwens, 500.000 x 0.90 .... dan kan er ook wel een cooper vanaf. :p
 
Dan wordt het net zo vervelend als discogirls en hoe heet die andere troep toch ook alweer.... Blabla en 8 anderen nodigen je uit bla bla. :X

Trouwens, 500.000 x 0.90 .... dan kan er ook wel een cooper vanaf. :p

Daar is wat voor te zeggen. Misschien moeten we een andere manier bedenken. Zou een uitzending op bijvoorbeeld radiostation Slam fm iets uithalen?

Met vriendelijke groeten,

Age2age.nl
 
nee slamfm is zo jammer, je wil toch niet alleen jongeren aantrekken? doe dan gewoon een normale zender, 3fm 538 of qmusic of zo
 
nee slamfm is zo jammer, je wil toch niet alleen jongeren aantrekken? doe dan gewoon een normale zender, 3fm 538 of qmusic of zo

In principe richten we ons op de doelgroep in de leeftijd van 16 tot 30 jaar. Op zich geen oude mensen dus. Daar is ook het rubriekenbestand voor gebouwd.

Ook een dienst als bieden naar mobiele telefoon zal iemand van 40 jaar waarschijnlijk helemaal niet aantrekken.

Maar als er dan een radiostation ingezet zou worden welke zou dan de beste zijn:

Slam FM
Radio 538
Q music
3FM
Overige

Alvast weer bedankt voor je mening!

Age2age.nl
 
Mooi site. maar ik ga geen 90 cent betalen voor een advertentie die op marktplaats gratis is :) haha en maar 25 euro moet opleveren. mischien als ik iets duurders verkoop....

En 2fast cil heb ik al ;)

Dus jij hoeft die cilinder niet te winnen? Ookal had ik er al 3, dan zou ik er nog graag 1 willen winnen.

Maargoed, marktplaats blijft veel bezocht. Natuurlijk moet deze nieuwe site ff bekend worden om veel kijkers te krijgen

gr,
 
Dus jij hoeft die cilinder niet te winnen? Ookal had ik er al 3, dan zou ik er nog graag 1 willen winnen.

Maargoed, marktplaats blijft veel bezocht. Natuurlijk moet deze nieuwe site ff bekend worden om veel kijkers te krijgen

gr,

Allereerst bedankt dat er zo leuk en goed meegedacht word!

Marktplaats en vele anderen zijn inderdaad bekend en druk bezocht. Dat is age2age.nl nog niet. Daar moet nog aan gewerkt worden.

Michel: Een mailing doorsturen is een top idee! Bedankt voor de vermelding in je signature!

Is het een idee om via de E-mail adressen van de forumleden te beginnen en dit zo verder te versturen naar vrienden en uiteindelijk veel mensen te bereiken?

Het leuke van deze site is dat we open willen communiceren. Als we het voor elkaar krijgen om met zijn allen de site te vullen dan kan er ook snel verloot worden en gedacht worden aan nieuwe acties.

Ook kan er dan gezien worden dat je met de zoekmachine precies vind wat je zoekt. En niet 25600001 pagina's moet doorspitten tot je hebt wat je zoekt.

Wie doet er mee of heeft er nog ideeën hoe we iets via het forum kunnen starten?

Met vriendelijke groeten,

age2age.nl
 
Last edited:
Weer even een berichtje:

Op het moment groeit het bezoekersaantal sterk. Ook staan er al 114 advertenties in de site. Geen slecht begin dus. Vooral de rubriek brommers en scooters begint aardig te vullen. Top!

Indien er nog opmerkingen zijn horen we ze graag.

Age2age.nl
 
Geen opmerkingen, wel een vraag. :)

Ik kreeg gister een SMS met de melding dat er iemand geboden had op mijn advertentie. In deze sms stond de naam van de bieder, het e-mail adres EN het telefoon nummer.

Dit vind ik echt Ideaal!!

Ik vraag me alleen af wat het ontvangen van zo'n sms kost... :rolleyes:
 
Geen opmerkingen, wel een vraag. :)

Ik kreeg gister een SMS met de melding dat er iemand geboden had op mijn advertentie. In deze sms stond de naam van de bieder, het e-mail adres EN het telefoon nummer.

Dit vind ik echt Ideaal!!

Ik vraag me alleen af wat het ontvangen van zo'n sms kost... :rolleyes:

Beste BojT,

Wanneer iemand een bod doet moet hij hier vooraf credits voor inkopen. Dit gaat per 5. Het kost jou dus niets. Hetzelfde als dat je van iemand een normale SMS binnen krijgt.

We willen eraan werken om onder de biedingen een (relevante) reclame boodschap te zetten zodat we deze dienst onbetaald kunnen maken en dus laagdrempelig.

Blij dat het goed bevalt. Deze dienst lijkt namelijk een succes te worden omdat je veel sneller op de hoogte kan worden gesteld van een bod en dus snel kan handelen.

Ik hoop je vraag zo goed beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Tim vermeulen
age2age.nl
 
Back
Top