Sily
Sily isn't stupid, right?
Ik heb op dit moment een Peugeot Speedfight 4 (2017) 4-Tak en wil een 80cc of 90cc erop zetten, maar ik kan nergens iets vinden. Zelfs als ik zoek voor een Speedfight 3 4-Tak zie ik alleen maar 50 cc of 63cc. Bij de Kymco's (met type GY6 139QMA/B 4-Tak) zie wel genoeg keuzes voor 72cc, 80cc & 90cc. Terwijl mijn Peugeot motortype Peugeot 137QMA 4-Tak en zien de cilinders (op afbeelding) precies het zelfde uit. Kan ik gewoon niet een cilinder voor type GY6 139QMA/B op mijn Peugeot zetten? Ik zat zelf te kijken naar:
En stel dat de Kymco niet op Peugeot passen, weet iemand een 80cc 4-Tak die past op een Peugeot Speedfight 4 (2017) 4-Tak?
Weet iemand ook een goeie uitlaat er voor of past een kymco uitlaat er ook onder? Want ik zoek naar één die niet te veel herrie maakt
En stel dat de Kymco niet op Peugeot passen, weet iemand een 80cc 4-Tak die past op een Peugeot Speedfight 4 (2017) 4-Tak?
Post automatically merged:
Weet iemand ook een goeie uitlaat er voor of past een kymco uitlaat er ook onder? Want ik zoek naar één die niet te veel herrie maakt
Last edited: