Kan je voor een terugloop uitlaat alleen al een WOK krijgen

Huzz

020
Hey,

Ik ben laatst begonnen met een aerox project en zou graag een terugloop uitlaat willen zetten. Alleen was mij de vraag of je hier een WOK kan krijgen aangezien een uitlaat max 97dB mag zijn? Valt de Yasuni R in dit categorie? En zijn er terugloop uitlaten die onder de 97dB zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Je moet ervan uitgaan, dat je met een terugloop ziezo meer aandacht krijgt.
Terugloop in combinatie met geluid, in combinatie met mogelijke hoge snelheid = WOK.
Ligt er natuurlijk een beetje aan of het een woon/werk verkeer Aerox word, en je woonlocatie stad/platteland.

Ben zelf ook bezig met een Aerox project 70cc en ik ga voor een Sito plus.
Niet het maximale eruit..oke maar ik trek liever geen aandacht onze hobby is moeilijk geworden.
Mvg
 
Je moet ervan uitgaan, dat je met een terugloop ziezo meer aandacht krijgt.
Terugloop in combinatie met geluid, in combinatie met mogelijke hoge snelheid = WOK.
Ligt er natuurlijk een beetje aan of het een woon/werk verkeer Aerox word, en je woonlocatie stad/platteland.

Ben zelf ook bezig met een Aerox project 70cc en ik ga voor een Sito plus.
Niet het maximale eruit..oke maar ik trek liever geen aandacht onze hobby is moeilijk geworden.
Mvg
Woon hartje amsterdam in een stad. Ben van plan om hem gewoon te begrenzen op 54 km/p met een 50cc, maar de vraag was meer kan je door alleen de lawaai al een WOK krijgen?
 
Woon hartje amsterdam in een stad. Ben van plan om hem gewoon te begrenzen op 54 km/p met een 50cc, maar de vraag was meer kan je door alleen de lawaai al een WOK krijgen?
Als die van voor 2011 is, mag je er niet eens meer mee rijden in de bebouwde kom van Amsterdam. (milieuzone)
En een terugloop is dan al helemaal niet slim, ik zou er nog even goed over nadenken en plannencampagne maken, voordat je er een godsvermogen instopt.
 
Te hard geluid. Mijn ontgrensde Ludix met een normale brom uitlaat maakte al 92 dB. Als ik het keuringsrapport mag geloven is de legale maximum 98 dB.
 
Back
Top