kan ik 20 pk hale

jo

ik heb een aerox met een sprintblok onder

onderdelen :

* polini evolution 70 cc

* mhr krukas (12 pen)

* c4 lagers

* polini variateur

* mallosi drukveer (rood)

* mallosi e 13

* 19 carbu met 108 sproeier er in

nu is mijn vraag als ik een binnen rotor steek zou ik dan 20 pk hale

of wat zou ik nog moete verandere ?

grtz
 
Advertisement - register to remove this

als je dit soort vragen stelt kun je dat niet :)
dit geeft aan dat je eigelijk weinig verstand hebt van het geen waar je mee bezig bent..
dus het afstellen zal dan niet makkelijk / goed gebeuren..

en een untuned EVO zul je niet boven de 20 uit zien komen :)
zonder uitlaat zal je helemaal weinig scoren.. aangezien dat 1 van de belangrijkste onderdelen is op een 2takt scooter..
 
{! AMEN
als je dit soort vragen stelt kun je dat niet :)
dit geeft aan dat je eigelijk weinig verstand hebt van het geen waar je mee bezig bent..
dus het afstellen zal dan niet makkelijk / goed gebeuren..

en een untuned EVO zul je niet boven de 20 uit zien komen :)
zonder uitlaat zal je helemaal weinig scoren.. aangezien dat 1 van de belangrijkste onderdelen is op een 2takt scooter..
 
als je nou even keihin 28 pwk,ovverrange, c21 en flens op evo uitlaatpoort aanpassen en hele boel laten tunen en netjes in elkaar zet en hem goed afstellen
dan is 20 wel haalbaar:+
 
Het is te halen. Al zou ik niet 1 2 3 voor een Evo kiezen meer. Vroeger was t leuk spul. :W Nu is het de ultieme oldskool cilinder. :p Mja , het is te halen. Dat wel.
 
hoezo zou je niet voor een evo kiezen? ze zijn echt rete snel
(mits de juiste setup wordt gebruikt) en oerdegelijk,mijn evo gaat al 13000 km mee,1 kick en lopen. en ik snap niet wat mensen in malossi zien,je betaald alleen maar voor het merk,ik heb 2 cylinders 1 krukas en 1 vario van malossi gehad,nou de eerste cylinder reed erg lekker had er alleen erg weinig lol van kunnen hebben,want na 1500km bladderde de cylinderwand eraf,terwijl ik hem perfect ingereden had,en hem keurig 1:40 heb gesmeerd,dus ik die cylinder terug brengen naar de dealer en ik kreeg een nieuwe,en laat ik nou precies het zelfde hebben met die nieuwe cylinder dit keer na 2000km,ik heb ook nog een malossi vario gehad, na 3000km waren de rolletjes versleten,wat ik erg snel vind en de laklaag was ook al behoorlijk weg en dat na 3000km.ik doe nu al 6500km met m'n 9 rollen vario van polini,en der zit geen krasje op,de rolletjes zien er nog goed uit,en ik heb ook nog een krukas gehad van malossi,maar die brak op 1 of andere manier heel snel af ondanks dat hij goed gemonteerd was en er niet eens heel veel kracht op stond toen een evo krukas gekocht 13000km verder doet hij het nog steeds.

ik zit hier geen reclame te maken voor polini ik wil mijn ervaringen delen met jullie en jullie duidelijk maken dat je bij polini betaald voor kwaliteit en niet voor het merk en polini wordt door heel veel mensen onderschat
 
als je nou even keihin 28 pwk,ovverrange, c21 en flens op evo uitlaatpoort aanpassen en hele boel laten tunen en netjes in elkaar zet en hem goed afstellen
dan is 20 wel haalbaar:+

Er word op een speed met een 19mm Makkelijk 20+ gehaald. Dus daar zou ik het niet in zoeken....
 
de vraag is niet KUNNEN, maar WILLEN, als je er maar genoeg tijd insteekt kun je dat ding heus wel over de 20 krijgen. Je bent er alleen wel ff mee bezig waarschijnlijk...
 
hoezo zou je niet voor een evo kiezen? ze zijn echt rete snel
(mits de juiste setup wordt gebruikt) en oerdegelijk,mijn evo gaat al 13000 km mee,1 kick en lopen. en ik snap niet wat mensen in malossi zien,je betaald alleen maar voor het merk,ik heb 2 cylinders 1 krukas en 1 vario van malossi gehad,nou de eerste cylinder reed erg lekker had er alleen erg weinig lol van kunnen hebben,want na 1500km bladderde de cylinderwand eraf,terwijl ik hem perfect ingereden had,en hem keurig 1:40 heb gesmeerd,dus ik die cylinder terug brengen naar de dealer en ik kreeg een nieuwe,en laat ik nou precies het zelfde hebben met die nieuwe cylinder dit keer na 2000km,ik heb ook nog een malossi vario gehad, na 3000km waren de rolletjes versleten,wat ik erg snel vind en de laklaag was ook al behoorlijk weg en dat na 3000km.ik doe nu al 6500km met m'n 9 rollen vario van polini,en der zit geen krasje op,de rolletjes zien er nog goed uit,en ik heb ook nog een krukas gehad van malossi,maar die brak op 1 of andere manier heel snel af ondanks dat hij goed gemonteerd was en er niet eens heel veel kracht op stond toen een evo krukas gekocht 13000km verder doet hij het nog steeds.

ik zit hier geen reclame te maken voor polini ik wil mijn ervaringen delen met jullie en jullie duidelijk maken dat je bij polini betaald voor kwaliteit en niet voor het merk en polini wordt door heel veel mensen onderschat





mijn vorige cilinder was ook een malossi mhr en die had niks van compressie ni meer , en van binne in de cilinder is nergens een krasje te bespeuren . en ze hebben mij gezegt dat een polini evo veel langer mee gaat en veel minder slijt .
 
Dat laatste slaat echt nergens op. Welke dealer heeft dat tegen je verteld ?



pro vario in aalst heeft mij die cilinder aan geraden, want hij zij dat ij de 24 uren er mee heeft uit gereden en dat een mallosi dit ni zou aan kunne

want ik was aant twijfele tussen een polini evo of een mallosi
 
Dat klopt ja dat ze idd de 24u hebben uitgereden, maar dat is geen enkele referentie, aangezien het uitrijden van een 24u met honderden factoren te maken heeft waarbij de cilinder zelfs van minder belang is.

Daarbij zijn er heel veel teams die met een Malossi Speed de 24u op Harz-Ring hebben gereden én uitgereden. Het advies kan ik begrijpen aangezien zij pro-Polini zijn en anti-Malossi. Ik zou een neutrale dealer opzoeken.
 
ok cava

kben voort moment mijn polini aant roderen hoeveel naft bakken moet ik ongeveer leeg rijden ?

en moeje daar percé met rond rijden of is da ook goe als je hem zo laat draaien .
 
Back
Top