Kan hpi op een gietijzeren 70cc

Lorenzo074

New Member
ik heb een neos 2t met een 70cc mhr cilinder
Polini 4 race krukas
21cp polini
Malossi vario
malossi koppeling
Malossi vl12 membraan
Spruitstuk malossi
Malossi vertanding
En HPI
Mijn vraag is ik wil de mhr cilinder vervangen met een bijv malossi sport of een stage 6 gietijzer want mhr voor dagelijks is iets te onbetrouwbaar denk ik kwa slijtvastheid maar kan hpi met lichtspoel wel op een giet cilinder en wat zou het uitmaken
Post automatically merged:

En een yasuni r en een naraku half poulie zitten er trouwens ook nog op
 
Advertisement - register to remove this

Als je eens aangeeft WELKE MHR Cilinder opzit ?
1 van mijn Daily Drivers is voorzien van een middel toerige MHR Cilinder ... gaat prima , nix mis mee... is geen super hoog toerig spul.
Je moet niet denken dat elke MHR Cilinder een Race Cilinder / Toeren beuker is .
En als je een Gietijzer 70 CC er op wil zetten , zou ik kiezen voor de Top Performance
 
ja ik kwam erachter dat de scooter iets te beun was toen k hem los haalde en heb m direct al weer door verkocht heb nu mn oude zip 2 takt uit de schuur getrokken en daar zit een warmgelopen dr70 op met een hoge druk kop. die kop is intact alleen ik moet een nieuwe zuiger en cilinder want wil m niet laten honen maar ik wil dus een malossi sport 70cc kopen en dan alleen de zuiger en cilinder met pakkingen etc. maar zou de dr70 hoge druk kop op de malossi sport cilinder passen of niet
 
en het was een snor die is nu omgekeurd maar wil er brom vertanding in zetten want bij mn vorige scooter liep die uit de vertanding dat was een type 3 dus zal brom vertanding met deze setup beter zijn:

malossi sport 70cc ac
sito plus
17.5 del carb
malossi vario
voor de rest orgineel en gwn afgesteld maar zal snor vertanding hier goed op zijn of zou die eruit lopen en als k brom vertanding erin zet zou die dan echt sneller worden
 
Back
Top