This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kan dit zomaar? help ff want is belangrijk!!

Status
Not open for further replies.

Loefje

[Loefje|69|Magic Stick]
ejz,

ik ad gisteren dus een scootertje gekocht om als projectje te gaan behandelen..

enige probleem was dat ie niet verzekerd was en ik heb tog thuis moest zien te krijgen...het leek me dus verstandig om dat ding egt midden in de nacht op te gaan halen want dat is er immers bijna geen verkeer op de weg

dus ik vanacht om 3 uur die brommer gaan halen...onverzekerd, geen helm want hij reed 40 (kweet het stom maar ik dacht het is tog zo laat niemand op de weg...f voor een keertje lekker de wind door me haren )

ben ik bijna thuis...KANKER POLITIE!!...ik reed langs ze en zij reden de tegengestelde richting in..dus ik als een gek ervandoor..want ik zag ze draaien :S...licht uitgedaan en alles..maar ik weet niet hoe maar ze hadden me dus ingesloten..

boetes..
- ik kreeg dus boetes voor geen helm, niet verzekerd, en geen gele stickers erop...
allemaal logisch..maar nu komt mijn vraag

ze hielden de scoot dus op het bureau en ik mag hem komen ophalen als ie verzekerd is! mag dit wel? ik kan me niet voorstellen dat dit een goeie reden iss...want ik kan immers met dat ding aan de hand lopen en dan is er natuurlijk niks aan de hand..tog?!

kan iemand me hiermee helpen? ik moet dat ding nu tog weer verkope om boetes te kunnen betalen want dat zonder verzekering rijden was kanker duur..dus waar kan ik vinden dat ze hem niet mogen houden omdat ie niet verzekerd is?!?!?!

thnx alvast!
ciao
Gr. Loefje
 
wanneer een voertuig niet verzekerd is mag het NIET op de openbare weg komen, aangezien je ook lopend met je scoot op de openbare weg bent is het terecht....

maar waarom heb je niet gewoon een busje geleend ergens? of een aanhangertje....
 
Loefje!!!..zucht.. ik d8 dat je al een project had, was dan ff gelopen:S

maar ja dat mogen ze doen zover ik weet dus je bent gewoon dik genaaid ben ik bang.

-lyc
 
ze hielden de scoot dus op het bureau en ik mag hem komen ophalen als ie verzekerd is! mag dit wel?

Antwoord ja dit mag gen discussie over mogelijk.
Maar optie is wel ga is met je pa naar de politie toe dan geven ze hem wel is makkelijk mee trg.
 
Status
Not open for further replies.