This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kampioenswedstrijd Amsterdam

Zo...

Ben kapot...

Als er nog iemand voorvorken te koop heeft, hierbij intresse.. Ik heb er 2 gesloopt in 4 wedstrijden, wat betekend dat ik er volgend seizoen minstens 4,5 ga kromvallen.. Enige voorraad is dus noodzakelijk +pippi+

Neej.. prima dag gehad, op een baan die me niet echt ligt.. Gelukkig op mn bek gegaan, (voorvork krom, gas stond vast & remhandle gebroken), dus 2e manche opnieuw geprobeerd.. Daar bleek mn voorvork in de opwarmronde toch niet lekker te sturen en ben dus van de baan af gestapt om gevaarlijke situaties te voorkomen..

Daarna erg gelachen om Pronk & Jack.. veeeeel foto's gemaakt (heb 2 gig aan foto's :S), en enige dingen geregeld voor 2008
 
Ik ben compleet naar de klote...ga douchen +slapen, morgen wel verslagje EW...mijn niet-supernette inhaalactie op jou staat op film, ik zie inderdaad dat hij minder smerig is dan dat ik zelf het idee had, maar toch sorry voor het incident. Wil mijn maatje niet van de baan af beuken :henko:
 
Was weer een leuk dagje voor ons team iig
Jim was lkkr fanatiek damn wat een inhaal actie deed hij bij mij in de 2e manche 1ste ronde! Erg dapper...bij mij kon t.

T waren leuke battles op de baan en als klapper dan natuurlijk nog de 58-er in de endurance gereden 8P geloof dat Mitchell:W t ook wel naar zn zit had op mijn hok hehe <] viel tegen hè dat open 70 haha
Alleen tja....."Net niet" gewonnen door een kapotte voorveer.
 
hoi,

mijn dagje was zeer goed geslaagd.

6de strat plek!

scooter liep erg goed,reed lekker snel rond.
ookal maakte ik toch aantal foutjes

lekker mee in de kop groep mee gereden in de 2de manche!

5de geeindigd
 
Donders Berre 8P een scheerapparaatje in de buurt had geen overbodige luxe geweest

Vette fotows Dimer!

Check ook die blikken van de mensen met blank vizier :+ Mitchell kijkt strak de camera in...hoezo geconcentreerd???8P
 
foto's























































 

Attachments

  • burn1.JPG
    55.5 KB · Views: 223
  • drukkebocht.JPG
    126.4 KB · Views: 225
  • ikke.JPG
    99.9 KB · Views: 225
  • jack2.JPG
    80.2 KB · Views: 221
  • jakkeskrommevork.JPG
    70 KB · Views: 219
  • kenny.JPG
    45.5 KB · Views: 215
  • martijn.JPG
    140.6 KB · Views: 217
  • moe,jpg.JPG
    82.8 KB · Views: 297
  • podium6.JPG
    107.8 KB · Views: 213
  • Pronk3.JPG
    95.9 KB · Views: 210
  • pronkburnen.JPG
    43.9 KB · Views: 210
  • pronkendurance.JPG
    89.6 KB · Views: 211
  • pronkysnummer1.JPG
    94.3 KB · Views: 210
  • sixenik.JPG
    105 KB · Views: 209
Last edited by a moderator:
@ caine vond het zeker geweldig om op jou hok te knallen wat gaat dat hard zeg vergeleken met de stage 6 cup en veel zwaarder

voor de rest echt top dagje burnen was zeker vet