Leuk dat je dit zegt, maar deze scooter is ooit 2ehands gekocht van een handelaar.. Heb in het begin daar nooit zo goed op gelet. (er heeft ook best wel een tijd er tussen gezeten)
Wist destijds niet wat er onder de kappen zat... Dus toen wilde ik hem gaan op knappen..
Maar ik heb hiervoor te weinig ruimte in de berging dus daar stallen en makkelijk eraan werken ging helaas niet.
Heb hem toen moeten strippen want het frame was al in 1 drama..(overal heftige roest) En slecht lassen uit de fabriek. (opnieuw laten TIG lassen, oude lassen waren allemaal steviger gemaakt))
Ben best wel een behoorlijke tijd bezig geweest (met pijn en moeite) om het frame gestraald te krijgen
Toen ik eenmaal dat klaar had was verven ook een en al drama. (want in de bouwmarkt koop je daar niet echt bepaalde goede kwaliteit verf)
(maar tegenwoordig weet ik wel beter en koop ik dus betere prof verf bij indi.nl)
Zoals ik al zei heeft er gewoon een hoop tijd tussen gezeten.
Ik ben toen zelfs zover gegaan, omdat ik echt toen de deadline wilde halen (toen ik nog geen kinderen had) in dat kamertje (was alleen liminaat en de rest was leeg) en verder karton onder gelegd) avonds eraan verder gegaan tot compleet met het opbouwen..
En toen heeft het zaakje ook al niet zo heel goed gezeten.. het zit best redelijk.. Maar toch lijkt de remslang van de voorrem niet op de goede plek te zitten en bij sturen merk je dan toch dat je beetje geluid hoord van het bewegen van die leiding.
En Ja ik had er fotos van kunnen maken, maar laat ik wel eerlijk wezen, als het ding van iemand al is geweest kan je ook niet echt meer 100% zeker weten of alles nog origineel zo zat.