Kabel past niet op mijn CDI?

Advertisement - register to remove this

Heb je de aansluitingen van de cdi vergeleken met die van de oude orginele cdi ? is die niet hetzelfde , zou ik de leverancier bellen , en de cdi omruilen
 
Die kabel die je tussen je vingers houdt, is geen connector voor een cdi.
Deze lijkt meer op de ODBII connector voor het uitlezen van de ECU.
Als ik dat goed geraden heb, is dit op z'n minst een Euro4 of Euro5 scooter van een redelijk recent bouwjaar, 2018 of jonger, die helemaal geen cdi heeft maar een ECU.
Maw je hebt niet de goeie CDI.
Welke scooter heb je nu precies een Sym Mio of een Sym Fiddle en indien een Fiddle welke en uit welk jaartal?

1716144144660.png
 
Last edited:
Heb je de aansluitingen van de cdi vergeleken met die van de oude orginele cdi ? is die niet hetzelfde , zou ik de leverancier bellen , en de cdi omruilen
er zit geen CDI volgens mij, heb dat ding helemaal uit elkaar gehaald bijna maar kon nergens wat vinden
Post automatically merged:

Die kabel die je tussen je vingers houdt, is geen connector voor een cdi.
Welke scooter heb je precies een Sym Mio of een Sym Fiddle en indien een Fiddle welke en uit welk jaartal?
t is een sym mio fiddle 2 geloof ik
 
Het is of een mio of een fiddle2, niet beide. Dan is nog de vraag welk bouwjaar de scooter is zoals @Sparky terecht vraagt. Kijk anders even op het kenteken kaart.

Wat je in je hand hebt op de foto is de diagnose stekker verwacht ik.

Waarschijnlijk zit de ecu (niet een cdi) onder de t

Het is of een mio of een fiddle2, niet beide. Dan is nog de vraag welk bouwjaar de scooter is zoals @Sparky terecht vraagt. Kijk anders even op het kenteken kaart.

Wat je in je hand hebt op de foto is de diagnose stekker verwacht ik.

Waarschijnlijk zit de ecu (niet een cdi) onder de tank.
het is dan een fiddle 2 neem ik aan
 
Back
Top