DvO Banned 31 October 2003 #1 vanavond op Sbs6 gaat jurgen vd goorbergh tegen een dtm racen.. ben ff de naam van die dude in de dtm kwijt.. T lijkt mij wel vet dus ik denk ik deel t ff mede tussen 19:00 en 19:30 moet t komen op sbs6
vanavond op Sbs6 gaat jurgen vd goorbergh tegen een dtm racen.. ben ff de naam van die dude in de dtm kwijt.. T lijkt mij wel vet dus ik denk ik deel t ff mede tussen 19:00 en 19:30 moet t komen op sbs6
Loserhond Ofniet dan.. 31 October 2003 #7 Jurgen op gp motor ofzo.. vs Duitse Touring car Race-AUTO Maar waar haal je die info vdaan dvo?
Dimer De Bonke 31 October 2003 #8 Jurgen v/d Goorbergh is NL trots in de Moto GP!! En hij gaat dus tegen zo'n Duits ding racen...
Manta Oldskool membert 31 October 2003 #9 Christijan Albers uit de DTM en Jurgen van den Goorbergh uit de GP500 gaan vanaaf tegen elkaar wedstrijdje doen idd . Ga wel ff kijken.
Christijan Albers uit de DTM en Jurgen van den Goorbergh uit de GP500 gaan vanaaf tegen elkaar wedstrijdje doen idd . Ga wel ff kijken.
DvO Banned 31 October 2003 #10 jurgen vd goorberg: Moto gp racer tegen een DTM Ik weet ook niet precies wat de bedoeling is, een soort race tegen elkaar.
jurgen vd goorberg: Moto gp racer tegen een DTM Ik weet ook niet precies wat de bedoeling is, een soort race tegen elkaar.
Dimer De Bonke 31 October 2003 #11 Originally posted by nylez wie is jurgen?? Click to expand... Voor het geval dat je niet weet wie Christian Albers is, dat is een NL coureur die bijna DTM kampioen is geworden.
Originally posted by nylez wie is jurgen?? Click to expand... Voor het geval dat je niet weet wie Christian Albers is, dat is een NL coureur die bijna DTM kampioen is geworden.
DvO Banned 31 October 2003 #12 Originally posted by Loserhond Jurgen op gp motor ofzo.. vs Duitse Touring car Race-AUTO Maar waar haal je die info vdaan dvo? Click to expand... Me vader zei t tegen me..
Originally posted by Loserhond Jurgen op gp motor ofzo.. vs Duitse Touring car Race-AUTO Maar waar haal je die info vdaan dvo? Click to expand... Me vader zei t tegen me..
Manta Oldskool membert 31 October 2003 #13 ja programma gaat erom om te kijken wie het snelste is. Doen ze een aantal vergelijkingen. Deze week dus 500cc motor tegen DTM tourwagen.
ja programma gaat erom om te kijken wie het snelste is. Doen ze een aantal vergelijkingen. Deze week dus 500cc motor tegen DTM tourwagen.
Erik Banned 31 October 2003 #16 Jurgen vd Goorbergh pakt een nieuwe R6, zo uit de krat, en Christian Albers rijdt een E55 AMG, eveneens standaard af-fabriek.
Jurgen vd Goorbergh pakt een nieuwe R6, zo uit de krat, en Christian Albers rijdt een E55 AMG, eveneens standaard af-fabriek.
DvO Banned 31 October 2003 #17 Ik heb echt geen idee wie het gaat winnen.. E55 is zkr sneller in de bochten dan de R6 Maar de R6 accelereert dan ook weer een stuk sneller dan de E55.
Ik heb echt geen idee wie het gaat winnen.. E55 is zkr sneller in de bochten dan de R6 Maar de R6 accelereert dan ook weer een stuk sneller dan de E55.
Jasper SM.. it's an attitude! 31 October 2003 #18 ik d8 dat de r6 op het nippertje won... het scheelde iig niet veel voor zover ik heb gehoord, maargoed, we zien het zo
ik d8 dat de r6 op het nippertje won... het scheelde iig niet veel voor zover ik heb gehoord, maargoed, we zien het zo
Loserhond Ofniet dan.. 31 October 2003 #20 welk progamma dan? Lijkt me niet dat het op Stem van Nederland komt, of op Show van nederland..