JRT Big Bore Zip

Aangezien ik niet egt weg kon rijden op meppel :+
Heb ik hem maar verlengt :W

DSC00078.jpg


DSC00080.jpg


Gaat allemaal een stuk beter met wegrijde :)

Tot de volgende x :*
 
Thx allemaal :)
Hij is 12 cm verlengt ik ga em niet nog meer verlenge dat wordt mij een beetje te lang :p

Dat is idd arthurs oude kymco :W niet gezien op meppel dan :eek:
 
*mod edit*

Hou het even normaal, dit soort dingen doe je desnoods over de PM, maar beter gewoon helemaal niet, gedraag je.

Pronk
 
Last edited by a moderator:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah me Kymco !!
Wit, zoals ik hem ook wou maken na deze winter :~ :~
(nu ik beter kijk zie ik dat het primer is) 8P

Owja, staat je zip goed dat lange.
ps. Als je me nodig hebt kan je altijd bellen ;)
 
1 user is warned voor het gebruik van onaccepteerbaar taalgebruik, de reacties daarop zijn deleted, hou het netjes en ontopic!
 
Erg vet ! Dat verlengen maakte hem echt af :W
Vind alleen het stuurtje wat minder, maar dat zel wel weer goed komen :)


Ik zie titus al weer denken van: Wat heb ik spijt, dat ik me zip heb weg gedaan :( :D :D
 
Zipwin- Thx Kerel ;)

Arthur - Je mist hem he :p denk dat als je het lief vraagt dat je er wel op mag reezee :W

Lorenzo - :eek: jij leeft nog :p nee thx kom nog wel een x langs bij erik de wit ;)

Wesley S - Thx, heb een epc stuur liggen thuis ben alleen te lui om em te montere :+
 
Update 30/05

Zo ondertussen ben ik naar Aldenhoven geweest waar ik helaas niet kon rijden omdat me krukaslagers kapot waren :( Hier nog een foto daarvan :)

S1034908.jpg



Me blokje is dus weer helemaal vers en de vrees is er weer ingegaan dus we hopen de 25 pk te hale :)
Hij wordt volgende week op de vrijdag en zaterdag goed getest op de x days in iedergeval :)
En ik heb eindelijk me epc stuurtje erop gezet :p

DSC00161.jpg


DSC00163.jpg


En zou een mod deze thread JRT Big Bore Zip willen noemen :*
 
Back
Top