JRT Big Bore Zip

Dushi :love:


Nice nice komt wel goed dit !
Snap alleen niet dat je in de scooter-special gaat rijden i.v.m je 77 cc :X. Daar ga je het heel zwaar in krijgen maargoed :D.
Verder suc6 met sleutelen en tot de 1e SBO sprint -:-


Greetta Servi
 
Heey Josje :D:D

Ziet er netjes uit hoor :p
Dit keer toch maar echte pony's score ?
Spreek je nog wel !

MzzL Jeroen

Dat is wel de bedoeling ja :*

Dushi :love:


Nice nice komt wel goed dit !
Snap alleen niet dat je in de scooter-special gaat rijden i.v.m je 77 cc :X. Daar ga je het heel zwaar in krijgen maargoed :D.
Verder suc6 met sleutelen en tot de 1e SBO sprint -:-


Greetta Servi

Thx :*
SuperSpecial bedoel je :p ik ben zelf tog te zwaar om in de top mee te rijde dus het maakt me niet uit als ik et maar naar me zin heb :)

zekers nette zip :D mare ff vraagje waar heb jij die busjes vandaan waar je je voorveer mee heb verlaagd ?

Ik heb ze gekregen bij me fournalles maar ik zag ze gewoon ligge bij de doeland (Soort van Gamma)

komt goed :W:W

spreek je wel weer en succes met je opbouw !

Thx -:-
Zie je vanzelf wel verschijne denks :*
 
jaja vette zip man maar heb ik voorigjaar ook al eens gezecht denk ik;)

wel weer tegenstander in mijn klasse succes ermee man maak er wat van en meten elkaar dit seizoen zeker nog eens:D
 
Thx :*

Ik zal niet echt een tegen stander voor je zijn zonder nx, en ik doe eigelijk ook niet echt veel aan me gewicht doe het allemaal gewoon voor me lol :)
 
GVD is het nou zo moeilijk om niet oude topic's steeds te kicken... dit is nou al de zoveelste.... en als het nou nuttige info was. maar nee lekker msnen :X
 
Hij is zinloos gekickt dat is waar maar dat kan ik ook zellef zegge :)
Dat is jou zaak tog niet of wel ??
Je heb zellef ook niet echt ''nuttige'' info :)
 
Update 24/02/08

Weer een hele leuke update vandaag :)
Me velgen zijn afgedraait en daarna gespote in het zwart foto's moeten nog kome.

DSC00011.jpg


DSC00012.jpg


En ik heb tog voor een andere uitlaat gekozen namelijk een JS 80

Foto's zeggen meer als duizend woorden :*

DSC01304.jpg


Oja en ik heb me blokje vanavond opgehaalt :W

DSC01311.jpg


DSC01313.jpg


DSC01316.jpg


DSC01317.jpg


Twins inlaatje

DSC01313.jpg



Dus ik ga deze week me scooter rijklaar maken en dan hoop ik em zondag te kunne testen dus de volgende update komt weer over een weekje :*

oii
 
Last edited:
Erg net blokje, ben benieuwd naar de scores van de BB :)


Waar staat KT (als dat er wel staat:p) voor boven op je cilinder of heb ik hier overheen gelezen ?
 
Staat JRT


Ziet er netjes uit ;) Even kijken of de inlaat goed werkt ipv een normale inlaat.


Velgen uitlaat en blokje zien er gelikt uit *D
 
Wesley S. - Staat idd JRT zoals gideon al zegt ben zelf ook erg benieuwd naar me score :)

Gideon - Thx :* We staan volgend jaar ckr weer een keer naast elkaar :)

Maik - Niet orgineel maar wel vet :+

Speedpeet- Thx :* zie je eerdaags wel een keer denks :)

John - Durf te wedde dat het goed uitpakt bewijs :p

DSC00019.jpg


Moet alleen de rand nog polijsten en daarna velg weer helemaal schuren zodat ik hem in de blanke lak zet dan hoef ik het gepolijste niet meer te onderhouden :)
 
Back
Top