Jouw Droomauto Topic #7

Status
Not open for further replies.
Ja, mensen met geld zijn slecht en die moeten betalen! (aldus de graaiers bij de Belastingdienst)

Ook zoiets...als je een dik huis hebt of een goede baan, moet je gelijkde volle mep weer moet betalen. Dus de mensen die werken voor het geld worden bestraft. Zodat de ''***niet werkende***'' even een uitkering kunnen krijgen 8P. Gaat nergens over hier in NL.

^^ hoezo pics... is gewoon een veyron hoor :)
 
Tja, ik denk daar ook vaak zo over. Maar als wij de minderheden niet financieel ondersteunen breekt de revolutie uit en slopen ze alles wat los en vast zit (waar ze nu al flink op oefenen af en toe :X)
 
Tja, ik denk daar ook vaak zo over. Maar als wij de minderheden niet financieel ondersteunen breekt de revolutie uit en slopen ze alles wat los en vast zit (waar ze nu al flink op oefenen af en toe :X)

Gast, jij voelt je superieur?
Beter geen discussie hier, maar jij loopt wel erg te blaten.

-edit-
Gearox, gaat ook een beetje erg kort door de bocht.
 
Gast, jij voelt je superieur?
Beter geen discussie hier, maar jij loopt wel erg te blaten.

-edit-
Gearox, gaat ook een beetje erg kort door de bocht.

Hoezo zou ik me superieur voelen :?

Het is gewoon zo dat als je nu een opleiding doet en later een baan hebt je gewoon een netto betaler bent en geen ontvanger. Op 1 werkend iemand zit ook half iemand uit zijn neus te peuteren om welke reden dan ook. En ik zeg het heel cru, maar ja zo het is nou eenmaal in Nederland.
 
Ik bedoel er heus niemand persoonlijk mee, Maar ik vind gewoon het Nederlandse rechtssysteem en de mensen die er op een negatieve manier gebruik van maken gewoon erg zuur. (Dan heb ik het dus over uitkeringen etc... niet over mensen die met een ander kenteken rijden)

Mja dit gaat te ver offtopic...


Scoops van de E92 M3 CSL
attachment.php
 
Maja zo is het wel..
Ik heb echt een hekel aan lui die niet werken, en al helemaal als er niks met ze aan de hand is.

dat komt omdat de regering niet wordt gecontroleerd voor hun doen en daden.

als ik (monteur) iets neit goed doe krijg ik op de kloten van mijn chef(klant boos)

maar wij burgers kunnen toch geen fuck doen tegen de regering, waarom zouden ze zichzelf controleren? dan maken ze het zichzelf alleen maar lastig! en wie wil dat nou:Z
 
wat ik al zeg allemaal mooie praatjes,zodra ze hun stemmen hebben zijn ze allemaal hetzelfde. een verandering als pim fortuyn had zekers wat uit gemaakt, maargoed zover is het helaas niet gekomen.

Ga zelf dan de politiek in of verhuis lekker, dat gezeur ook altijd op de regering. Het is nou eenmaal een feit dat er belasting betaalt moet worden. En de meeste mensen hier op het forum hebben de staat alleen nog maar geld gekost in vorm van studie etc.
 
dat komt omdat de regering niet wordt gecontroleerd voor hun doen en daden.

als ik (monteur) iets neit goed doe krijg ik op de kloten van mijn chef(klant boos)

maar wij burgers kunnen toch geen fuck doen tegen de regering, waarom zouden ze zichzelf controleren? dan maken ze het zichzelf alleen maar lastig! en wie wil dat nou:Z

Zou je denken?
 
Ga zelf dan de politiek in of verhuis lekker, dat gezeur ook altijd op de regering. Het is nou eenmaal een feit dat er belasting betaalt moet worden. En de meeste mensen hier op het forum hebben de staat alleen nog maar geld gekost in vorm van studie etc.

Maar het is ook uitgerekend dat mensen die studeren over het algemeen een hoop opbrengen, anders zouden ze je studie ook niet betalen, wat ze in mijn geval ook niet doen :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top