Jouw Droomauto Topic #7

Status
Not open for further replies.
Nee, 1 of andere kerel met een snor die begon vroeger met z'n eerste porsche etc. En z'n motto was dat al zijn supercars minimaal 300 moesten halen anders was het maar kansloos.

Dat is Jan Stuivenberg :) Heb em zelf een x gesproken tijdens een jubileum van een porsche dealer. Hij vertelde me dat hij een Veyron besteld heeft en in april word geleverd.
En altijd met zn eeuwige Korps Mariniers pet :p
Zn 959 die hij mee had.

[ir]http://i14.tinypic.com/4tjj0i9.jpg[/ir]
 
Last edited:
haha ja idd met z'n pet!!

Ik kwam 'm dinsdag nog tegen, toen was ie met z'n nieuwe GT3
Opzich wel aardige vent, hij is iig trots op wat ie heeft (bereikt)
 
Vind ik ook.. En hij heeft elke euro ook echt verdiend want hij zei dat hij nooit verder was gekomen dan de basisschool.
 
De koper van de vijfde Veyron is een van de grootste autogekken van Nederland: Jan Stuivenberg. Deze besnorde petrolhead bezit ondermeer een Ferrari F40, Jaguar XJ 220, Bugatti EB 110 Super Sport, Porsche 959, Ferrari F430 en Bentley GT. Allemaal op Nederlands keneteken. Om de 7 ton BPM te omzeilen zal Stuivenberg de Veyron echter eerst twee jaar op Zwitsers kenteken rijden.

:D
 
Drama land :+

= 42% van nieuwprijs, dus zon hok kost gewoon 1,8 miljoen (ex bpm) :X

Had ik tog liever een clk amg gtr gekocht :+
 
bbm gaat dalen in de loop van de jaren naar 25% stond vandaag in de krant. Dit jaar daalt het al 4 of 5 %.

BPM schrijft gewoon af in vast gestelde procenten per jaar. Eerste jaar dat je de auto hebt het meest en zo steeds minder, totdat er geen bpm meer in zit.
 
voor die 7 ton kan je ook ergens in het buitenland een huisje kopen en je auto dan daar op naam zetten8P

Nee dus, dan moet je er ook echt wonen. Als je merendeel in NL woont dan moet je in NL bpm betalen.

En boetes hierop zijn ook niet mis: verontschuldigde bedrag in bpm plus 100% boeite
 
Ik dacht de helft, maar 1/3 kan ook goed hoor.



Ja, en denk niet dat je die boete niet krijgt. Rij je zo'n supercar ben je een big shot, en die vallen ook, ook bij de belastingdienst.

Dat laatste vraag ik me altijd af. Ik heb juist altijd het idee dat ze alleen ''de kleintjes aanpakken''

Al die boten met george town/ isle of man/ ... zo kun je wel doorgaan. Die zullen heus ook niet allemaal 100% waterdicht zijn. En dan praat je dus over echt grote bedragen.

Maar heb jij al eens in het nieuws gehoord dat ze een yacht hebben aangepakt?
 
55106065_6_5q7-.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top