Jouw Droomauto Topic #20

Status
Not open for further replies.
Lamborghini-Gallardo-LP560-4-2008-1-1024x768.jpg
 
Idd, als ik zou mogen kiezen ook liever de lambo.

Maja als je alles verder al in de schuur hebt staan zou ik deze er zeker wel bij willen :p
 
Als ik het geld had zou ik toch voor een Aston Martin DBS gaan :~

[ir]http://www.carbodydesign.com/archive/2007/09/03-aston-martin-dbs/Aston-Martin-DBS-2-lg.jpg[/ir]
 
Last edited:
Die LFA is toch echt wel vele malen bruter dan zo'n poser lambo. Een V10 die 9000 toeren beukt, een digitale toerenteller (wijzer, geen digits) omdat een analoge het niet kan bijhouden en je ziet niet iedere neger er in rondrijden in de usa :p

Het geluid is ook om te smullen!
 
Dus jij komt veel in de "usa"

Denk dat er maar bar weinig negerts in z'n soort auto rondrijden.
Een lambo blijft gewoon iets speciaals en zal het ook altijd blijven.

Vindt die lexus wel dik trouwens hoor, maar toch liever een lambo/ferrari/aston martin ed. ;)
 
Al is het om de naam.
Vind de achterkant van die LFA echt bruut maar de voorkant vind ik niet zo.
 
't Blijft gewoon een 'jappenbak' - je ziet 't er zo hard aan af.
Iets te computerspelletjes-achtig voor mij.
 
Die LFA is toch echt wel vele malen bruter dan zo'n poser lambo. Een V10 die 9000 toeren beukt, een digitale toerenteller (wijzer, geen digits) omdat een analoge het niet kan bijhouden en je ziet niet iedere neger er in rondrijden in de usa :p

Het geluid is ook om te smullen!

Goed opgelet in topgear zeg.... tering... <]
 
leuke shop
[ir]http://www.globalmotors.net/wp-content/uploads/2008/05/bmw-m1prototype-photoshop.jpg[/ir]
 
Dat vind ik ook tegenvallen, hij klinkt absoluut geweldig maar volgens mij is een nieuwe 458 Italia gewoon sneller.....

Ik begrijp wat je bedoelt, maar maakt het met dit soort auto's nou heel veel uit wie er sneller is? Als ik zo auto zou hebben gaat het mij meer om de looks, exclusiviteit en vetheid dan 0,1sec sneller op de 100 ofzo..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top