Ruud H. Well-Known Member 9 May 2010 #783 Een transactie hoeft niet altijd in de vorm van geld te zijn he:+
5 543543543 Well-Known Member 10 May 2010 #788 Vet ding idd. Zal wel zo horen denks, maar spiegels in zelfde kleur als auto had mooier geweest imo.
Björn` Yes, mother? 10 May 2010 #796 Gisteren nog gemailed voor een rat, nu ik m'n rijbewijs ook eindelijk eens bijna heb. Beetje te prijzig alleen nog..
Gisteren nog gemailed voor een rat, nu ik m'n rijbewijs ook eindelijk eens bijna heb. Beetje te prijzig alleen nog..
PvdH Well-Known Member 10 May 2010 #800 ErwinZ said: PvdH heeft er nog wel 1 voor je :# Of is die inmiddels al verkocht? Click to expand... Laine said: Nou is een beetje heel erg buiten mijn budget. Click to expand... Ruud H. said: Een transactie hoeft niet altijd in de vorm van geld te zijn he:+ Click to expand... malco said: Click to expand... suffie said: Gedeelte mag in natura Click to expand... Ja.. gaan wel lekker? 8P Wel goede smaak Laine! Je mag wel mee een rondje rijden :#
ErwinZ said: PvdH heeft er nog wel 1 voor je :# Of is die inmiddels al verkocht? Click to expand... Laine said: Nou is een beetje heel erg buiten mijn budget. Click to expand... Ruud H. said: Een transactie hoeft niet altijd in de vorm van geld te zijn he:+ Click to expand... malco said: Click to expand... suffie said: Gedeelte mag in natura Click to expand... Ja.. gaan wel lekker? 8P Wel goede smaak Laine! Je mag wel mee een rondje rijden :#