This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw Droom Auto Topic

Status
Not open for further replies.
Dit zijn de gemeten snelheden, staat wel leuk toch Maar weet niet meer wat voor proeven ze hebben gedaan. Maar daar was de Enzo gewoon het sterkste, behalve dat rondje circuit. Jammer dat die Porsche mensen gewoon niet inzien dat Ferrari veel beter is :W

Chevrolet SSR: Cabrio pick-up met corvette motorblok.

Lotus Exige: om op het circuit te gaan spelen.

Mini CooperS Works: puur fun

Mitsubishi Lancer Evolution VII door RalliArt: moet er gewoon bij staan

Ik weet niet eens wat het eens, maar het zit er leuk genoeg uit.

Als motorliefhebber wil ik ook nog een paar motoren er bij en ik vind deze erg leuk:

En dan nog een Mercedes-Bens E55AMG station en het liefst nog veel meer.

Ferrari is exclusief. Kijk een Porsche zie je regelmatig rijden, dat maakt um ook meteen minder opvallend. Een Ferrari zie je bijna nooit... Dus als je der 1 ziet kijk je hem ook na als die voorbij komt.

It's a fact

Carlosz said:
ach tis net een gvd bus man! en niet vooruit te branden..

Niet vooruit te branden ? Met een 5,7 liter V8 ? Dat wil best in 8 tellen naar de 100 ofsow hoorz. Tuurlijk t is geen Ferrari die t in minder dan 4 sec. doet maar zown soort oto is t ook niet.

T is wel vrij duidelijk dat je niet uit ervaring praat ...

Verdiep je eens in de auto history van de europeanen en in die van de amerikanen. Dan zouden je antwoorden iets feitelijker en nuttiger zijn.

Je 1e antwoord is compleet inhoud loos. Want als jij de amerikaanse M3 neemt mis je minimaal 20PK door alle xtra emisies die daar gelden.
Je bent dus gewoon een schaap met een varken aan het vergelijken

Het 2e is jou mening en totaal niet overeen komend met het feit wat ik zei over het leeftijds verschil. Neem jij maar een 25 jaar oude benz. Is met hard bochten werk ook een dweil.

Het 3e geeft aan dat jij zeer weinig 4T kennis heeft

En om even verder te gaan met pix

Dit is een bakkie wat ik wel erg graag zou willen hebben. Relatief oud , maar wel een bepaalde karakter uitstraling

hier een paar van mij:
onder het motto: minimaal 1 sportwagen, 1 familie auto 1 "terrein" wagen en 1 motor

uiteraard de oudere viper

mooiste stationwagon

en dan nu wat mij betreft de mooiste motor te wereld :

en nog een paar karretjes voor de afwisseling:

nederlands trots
dats volges mij wel voldoende

whaha lol, we hebben zo'n ding een week op proef gehad man.. ding is echt niet snel hoor, te lomp te zwaar.. en van binnen ziet het er nog al cheap uit.. echt amerikaans :L

En er zit trouwens een 5.4 L in.. en van 0 naar 100 doet ie er een krappe 10 seconden over en bij 190 houdt t op.

Last edited:
Hij was nog bij Top Gear geweest die auto. Gingen ze PIMP spelen ermee...haha. Uiteindelijk is die best de grond ingeboord. Van binnen was alles hard plastic en erg goedkoop. Ook was ie veel te zwaar zodat de motor zijn ware kracht niet kon tonen.

Van de buitenkant vind ik hem er wel vet eruit zien hoor. Maja...het kost weer wat.

Dat was een Cadillac Escalade

Dit lijkt me ook wel een grappig ding om af en toe mee op een circuit rond te racen 8)

Westfield XTR

Is een zelfbouw wagentje met een Hayabusa motor erin :W

Status
Not open for further replies.