Ossje said:Jammer dat die Porsche mensen gewoon niet inzien dat Ferrari veel beter is :W
JohnB said:Uiterlijk blijft het dezelfde auto op de velgen en uitlaat na. Carrosserie wordt namelijk nix aan gedaan. Dus is het dezelfde auto.
En je hele reply geeft een tekort koming aan kennis aan. Je hele vergelijking slaat namelijk nergens op.
Ten 1e zijn de gem/ muscle cars 25 jaar of ouder.
Ten 2e zijn die auto's gemaakt om afstanden te maken en geen kort bochten werk
Ten 3e draait zon blok ook 2x zo lang mee.
QUOTE]
1: zelfde geld voor de europeanen/japanners in de tijd dat die gasguzzlers uitkwamen (en tegenwoordig: BMW e46 m3 3246cc 343pk - Corvette 2001 5665cc 350 pk)
2: Een sportauto moet gewoon goed zijn in het bochtenwerk, anders vin IK het geen sportauto
3: beetje onzin
Carlosz said:ach tis net een gvd bus man! en niet vooruit te branden..
El Barto said:1: zelfde geld voor de europeanen/japanners in de tijd dat die gasguzzlers uitkwamen (en tegenwoordig: BMW e46 m3 3246cc 343pk - Corvette 2001 5665cc 350 pk)
2: Een sportauto moet gewoon goed zijn in het bochtenwerk, anders vin IK het geen sportauto
3: beetje onzin
Th@ De@LeR said:Niet vooruit te branden ? Met een 5,7 liter V8 ? Dat wil best in 8 tellen naar de 100 ofsow hoorz. Tuurlijk t is geen Ferrari die t in minder dan 4 sec. doet maar zown soort oto is t ook niet.
T is wel vrij duidelijk dat je niet uit ervaring praat ...
Ossje said:Hij was nog bij Top Gear geweest die auto. Gingen ze PIMP spelen ermee...haha. Uiteindelijk is die best de grond ingeboord. Van binnen was alles hard plastic en erg goedkoop. Ook was ie veel te zwaar zodat de motor zijn ware kracht niet kon tonen.
Van de buitenkant vind ik hem er wel vet eruit zien hoor. Maja...het kost weer wat.