Jouw Droom Auto Topic

Status
Not open for further replies.
Dit zijn de gemeten snelheden, staat wel leuk toch :p Maar weet niet meer wat voor proeven ze hebben gedaan. Maar daar was de Enzo gewoon het sterkste, behalve dat rondje circuit. Jammer dat die Porsche mensen gewoon niet inzien dat Ferrari veel beter is :W
 
ChevroletSSR2004.jpg

Chevrolet SSR: Cabrio pick-up met corvette motorblok.
LotusExigeS22004.jpg

Lotus Exige: om op het circuit te gaan spelen.
MiniCooperSWorks2.jpg

Mini CooperS Works: puur fun
MitsubishiLancerEvolutionVII_2.jpg

Mitsubishi Lancer Evolution VII door RalliArt: moet er gewoon bij staan
P1010173.jpg

P1010174.jpg

Ik weet niet eens wat het eens, maar het zit er leuk genoeg uit.

Als motorliefhebber wil ik ook nog een paar motoren er bij en ik vind deze erg leuk:
031109_ducati_-Paul-Smart.jpg

031109_ducati_-SPORT-1000.jpg


En dan nog een Mercedes-Bens E55AMG station en het liefst nog veel meer.
 
Ferrari is exclusief. Kijk een Porsche zie je regelmatig rijden, dat maakt um ook meteen minder opvallend. Een Ferrari zie je bijna nooit... Dus als je der 1 ziet kijk je hem ook na als die voorbij komt.

It's a fact :p
 
JohnB said:
Uiterlijk blijft het dezelfde auto op de velgen en uitlaat na. Carrosserie wordt namelijk nix aan gedaan. Dus is het dezelfde auto.

En je hele reply geeft een tekort koming aan kennis aan. Je hele vergelijking slaat namelijk nergens op.
Ten 1e zijn de gem/ muscle cars 25 jaar of ouder.
Ten 2e zijn die auto's gemaakt om afstanden te maken en geen kort bochten werk
Ten 3e draait zon blok ook 2x zo lang mee.
QUOTE]
1: zelfde geld voor de europeanen/japanners in de tijd dat die gasguzzlers uitkwamen (en tegenwoordig: BMW e46 m3 3246cc 343pk - Corvette 2001 5665cc 350 pk)
2: Een sportauto moet gewoon goed zijn in het bochtenwerk, anders vin IK het geen sportauto
3: beetje onzin
 
Carlosz said:
ach tis net een gvd bus man! en niet vooruit te branden..

Niet vooruit te branden ? Met een 5,7 liter V8 ? Dat wil best in 8 tellen naar de 100 ofsow hoorz. Tuurlijk t is geen Ferrari die t in minder dan 4 sec. doet maar zown soort oto is t ook niet.

T is wel vrij duidelijk dat je niet uit ervaring praat ...
 
El Barto said:
1: zelfde geld voor de europeanen/japanners in de tijd dat die gasguzzlers uitkwamen (en tegenwoordig: BMW e46 m3 3246cc 343pk - Corvette 2001 5665cc 350 pk)
2: Een sportauto moet gewoon goed zijn in het bochtenwerk, anders vin IK het geen sportauto
3: beetje onzin

Verdiep je eens in de auto history van de europeanen en in die van de amerikanen. Dan zouden je antwoorden iets feitelijker en nuttiger zijn.

Je 1e antwoord is compleet inhoud loos. Want als jij de amerikaanse M3 neemt mis je minimaal 20PK door alle xtra emisies die daar gelden.
Je bent dus gewoon een schaap met een varken aan het vergelijken

Het 2e is jou mening en totaal niet overeen komend met het feit wat ik zei over het leeftijds verschil. Neem jij maar een 25 jaar oude benz. Is met hard bochten werk ook een dweil.

Het 3e geeft aan dat jij zeer weinig 4T kennis heeft


En om even verder te gaan met pix

06.jpg

Dit is een bakkie wat ik wel erg graag zou willen hebben. Relatief oud , maar wel een bepaalde karakter uitstraling
 
hier een paar van mij:
onder het motto: minimaal 1 sportwagen, 1 familie auto 1 "terrein" wagen en 1 motor :)

Dodge_Viper_GTS_02.jpg

uiteraard de oudere viper

03_Dodge-Tourer-Concept.jpg

mooiste stationwagon :)

lincoln.kconcept.f34.500.jpg


en dan nu wat mij betreft de mooiste motor te wereld :
freestyle08.jpg

freestyle06.jpg


en nog een paar karretjes voor de afwisseling:
koenigsegg_41.jpg


hotrod03.jpg


bn2004arnage01.jpg


spyker800.jpg

nederlands trots :P
dats volges mij wel voldoende
 
Th@ De@LeR said:
Niet vooruit te branden ? Met een 5,7 liter V8 ? Dat wil best in 8 tellen naar de 100 ofsow hoorz. Tuurlijk t is geen Ferrari die t in minder dan 4 sec. doet maar zown soort oto is t ook niet.

T is wel vrij duidelijk dat je niet uit ervaring praat ...

whaha lol, we hebben zo'n ding een week op proef gehad man.. ding is echt niet snel hoor, te lomp te zwaar.. en van binnen ziet het er nog al cheap uit.. echt amerikaans :L

En er zit trouwens een 5.4 L in.. en van 0 naar 100 doet ie er een krappe 10 seconden over en bij 190 houdt t op.
 
Last edited:
Hij was nog bij Top Gear geweest die auto. Gingen ze PIMP spelen ermee...haha. Uiteindelijk is die best de grond ingeboord. Van binnen was alles hard plastic en erg goedkoop. Ook was ie veel te zwaar zodat de motor zijn ware kracht niet kon tonen.

Van de buitenkant vind ik hem er wel vet eruit zien hoor. Maja...het kost weer wat.
 
Ossje said:
Hij was nog bij Top Gear geweest die auto. Gingen ze PIMP spelen ermee...haha. Uiteindelijk is die best de grond ingeboord. Van binnen was alles hard plastic en erg goedkoop. Ook was ie veel te zwaar zodat de motor zijn ware kracht niet kon tonen.

Van de buitenkant vind ik hem er wel vet eruit zien hoor. Maja...het kost weer wat.

Dat was een Cadillac Escalade ;)
 
Dit lijkt me ook wel een grappig ding om af en toe mee op een circuit rond te racen 8)

4BCS0004.jpg


Westfield XTR

Is een zelfbouw wagentje met een Hayabusa motor erin :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top