Jouw Droom Auto Topic

Status
Not open for further replies.
geef mij dees maar :~ :~ -:-
news_2003_043_988.jpg

JohnB said:
Iets tof vinden omdat het een xtra naampie heeft...... Ja man

Ik zou mezelf hierin wel graag tentoon stellen

439210_3_full.jpg

He wacht eens dat doe ik ook 8P

neej man dit is tof een sluperend ding wat niet vooruit komt:|

Mathieu said:
neej man dit is tof een sluperend ding wat niet vooruit komt:|

Ach ja t zijn maar 268 pk's en blok kan makkelijk 5 ton mee.
En voor t geld van de AMG/Carlsonn/Brabus pers ik 2x t vermogen eruit van wat die machines hebben.

Maar t klinkt een beetje "dommig" door te zeggen "alles met amg etc vind ik tof" T is en blijft een mercedes, zeg dan gewoon dat je een bepaald model van de mercedes mooi vindt

Dat is zeker zo JohnB, er stond hier zondag een CL65AMG, ding kost ruim over de 2 ton, als je daarvoor geen veel snellere muscle-car kan maken, weet ik het ook niet meer.
Mijn droomauto is uiteraard de Manta i400...

Last edited:
JohnB said:
Ach ja t zijn maar 268 pk's en blok kan makkelijk 5 ton mee.
En voor t geld van de AMG/Carlsonn/Brabus pers ik 2x t vermogen eruit van wat die machines hebben.

Maar t klinkt een beetje "dommig" door te zeggen "alles met amg etc vind ik tof" T is en blijft een mercedes, zeg dan gewoon dat je een bepaald model van de mercedes mooi vindt

ben ik het niet mee eens, de e-klasse van mercedes doet me vrij weinig maar de e55 vind ik echt vet, zelfde geldt voor de sl500 - sl65:W en amerikanen kunnen geen sportauto's maken afgezien van de corvette, cobra en de rt/10, meestal 2 keer zo'n grote motorinhoud als europeanen/japanners, maar hetzelfde vermogen...

Uiterlijk blijft het dezelfde auto op de velgen en uitlaat na. Carrosserie wordt namelijk nix aan gedaan. Dus is het dezelfde auto.

En je hele reply geeft een tekort koming aan kennis aan. Je hele vergelijking slaat namelijk nergens op.
Ten 1e zijn de gem/ muscle cars 25 jaar of ouder.
Ten 2e zijn die auto's gemaakt om afstanden te maken en geen kort bochten werk
Ten 3e draait zon blok ook 2x zo lang mee.

Daarbij komt nog dat de europeanen allemaal druk vulling gebruiken om tot hoge vermogens te komen. Afgezien van BMW.
En als de yanken een sportwagen willen maken dan lukt ze dat ook wel. Denk maar aan de Ford GT40 die in de jaren 60?? de 24hrs van LeMans won. En nu met de GT een stukje respect hebben neer gezet.

Ik zit hier niet de Yanks te verdedigen , dit zijn gewoon simpele feiten.

6577.jpg

vinde jullie van de nieuwe peugot dan.. vind hem zelf wel mooi voor een peugot...
maar ken mooiere bakkies!! (of was ie al langs gekome?)

Vind die ruit zo raar(ingedrukt).. en die lampen en het luchtrooster voor op lelijk..
verder vink de vorm wel vet!! maar zoals johnb al zij is het wel erg nageaapt ja

Voorkant is wel aardag zo met die lange motorkap en uitlaten achter de voorwielen (net als Merc-McLaren SLR) Maar die achterkant verkracht het geheel gewoon...
En de wielen zien er ook een beetje vreemd uit in de wielkasten. Vooral de achtervelg mocht wel wat breder.

Best tof bakkie:

Supra1.jpg

Supra2.jpg

Ook goed te doen denks:

Supra7.jpg

Dit staat btw bij een vriend van me voor de deur: ( Hebben teveel geld!) :rolleyes:

VW Touareg V10 TDI
VWTouareg1.jpg

Lincoln Navigator 5,7 V8
Navi1.jpg

En dan nog een Jeep Cherokee en een Mercedes A-klasse. |(

edit/
ff iets beter formaat gefixed. :P

Status
Not open for further replies.
Back