Journalist zoekt scooterfreaks voor artikel!

  • Thread starter Thread starter Jaap_Journalist
  • Start date Start date
J

Jaap_Journalist

Guest
Beste mensen van het scooterforum

Mijn naam is Jaap van der Sar, o.a. journalist voor Pauze Magazine, en voor een spectaculair verhaal over scooters ben ik op zoek naar jongeren die alles aan de kant zetten voor hun scooter. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie z.s.m contact met mij kunnen opnemen. Ik ben bereikbaar via jaapsar@wish.nl.

Misschien tot ziens?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Razma
ik heb je al gebeld... neem asap weer contact op :)

Hoe kom jij nou zo snel weer aan z'n telefoonnummer:?

Naja, ik heb ook ff mailtje gestuurd, kon het niet laten :W
Ben beetje mediageil0?
 
Last edited:
Ik zie dat Razma en Bart al hebben gemailt dus het komt allemaal goed, alleen beetje jammer dat "Pauze" op de middelbare school word uitgeven dus ik het niet kan lezen :mad:
 
Originally posted by h3nk0wZ
Ik zie dat Razma en Bart al hebben gemailt dus het komt allemaal goed, alleen beetje jammer dat "Pauze" op de middelbare school word uitgeven dus ik het niet kan lezen :mad:

kneem wel een stapel van school mee;)
 
Ik vind dat alleen de pro's hierop mogen reageren. En daaronder versta ik de pro forum mensen.

Al die aapies die alles denken te weten enzo, komt er van die onzin in zo een blad te staan.
 
Originally posted by Sebas!
Ik vind dat alleen de pro's hierop mogen reageren. En daaronder versta ik de pro forum mensen.

Al die aapies die alles denken te weten enzo, komt er van die onzin in zo een blad te staan.

Er wordt niet gevraagd om gasten die heel erg veel weten maar om mensen die alles opzij zetten voor hun hobby...

Ik zelf ben bv iemand die er zeg maar altijd mee bezig ben :D (zoals meerdere hier)

Maar als er vragen komen op het technische gebied is t natuurlijk wel beter om de echte Pro's aan t woord te laten.. ;)
 
Back
Top