This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

John's 2Fast4Race Sprintframe

Status
Not open for further replies.
heel vet ding hoe kom je aan dat frame? ik heb ok laatst zo's soort frame gehad om aan te passen!! king

:X Anders kick je mijn topic even.... Maar goed iig bedankt. En nu hij toch gekicked is gelijk maar even een kleine update dan.


Ik heb een bodyprotector Gekocht. Deze heb ik van Kees (MWS).

Voorkantje



Achterkant met ruggengraat beschermer.



En aan dus



Mischien een beetje aan de korte kant maar het beschermt iig

Ook een andere dempert gekocht maar ik weet niet of ik dit nou mooi vind :X



Had vandaag even willen test rijden. Maar helaas het weer zat niet mee..
 
Ik heb er ook zoéén gekocht van Kees, ik vind hem ook erg aan de korte kant, maar de beschermers staan goed op zijn plaats

trouwens leuk scootertje
 
Wajow nu ben je zeker breed john
erg leuke protectors zijn dan! ik had er ook een aan gehad, maar ik past er zowat amper in en ik vind het iets teveel.
borst, en rug is niet verplicht.

dus ga zelf toch maar voor een lichtgewicht jasje ofzo

Demper ziet er btw wel beter uit, mits je hem idd even inkort?
 
Ik vind lange dempers eigenlijk wel mooi. Mischien dat deze iets te lang is. Het is een S6 demper trouwens.

feth johniebOiii

Breezah

@ maikel. Ik rijd geen SBO maar ik wou gewoon even een wat veiliger pakkie aan... Ik heb vorig seizoen gezien hoe Ruben (Evo rally) De hooi balen in stuiterde. En wat er toen van zijn Leren jas over was schrok ik best wel van. Zodoende

@ Martijn. Hij is idd wel kort. Maar ik vind dat niet zo storend de mouwen zijn wel lang zat namelijk...

@ Don. Ik ben er nog niet helemaal overuit wat ik doe. Ik vond het kleurtje wel leuk bij mijn frame staan.
 
Last edited:
ik vind je manier van afwerking 'perfect' persoonlijk vind ik deze demper mooier maar dan wel in het chroome.

succes verder
 
john heeft gewoon een goedwerkende demper nodig, daarom zit deze erop.
vind het korte dempertje ook een stuk mooier.
Verder is dat sprint frame hok best aardig:*
 
Pikkie inkorten en polijsten en dan de rest van de demper zwart laten

Verder is dit een zeer mooie machine
 
Zo vandaag even getest Ik heb hem niet super lang op getrokken, dit omdat mijn voorbandje vrij zacht was :X en dan bij het remmen de uitlaat de grond raakt :X

Natuurlijk wel even vette pica's gemaakt (vind ik zelf)









Filmpje volgt nog. WMM hapert steeds :X

Film edit:

Let niet op mijn houding. Het is de eerste keer dat ik er op reed. En ik wou niet te lang op de zelfde plek blijven ivm het zero tolerance beleid van de Politie bij ons...

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=_g8XrwQib10"]YouTube - Sprintframe test[/ame]

Komt nog een filmpje straks

Edit filmpje 2:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=wUhvQJQ9Yz0"]YouTube - Frame test 2[/ame]

Deze is zonder protector :X
 
Last edited:
John, ziet er nog steeds erg vet uit, body protector staat je eigenlijk best wel goed, bedankt voor het "zaken" doen hehe Heb je wel voldoende bewegingsruimte?

Jammer dat je niet SBO rijd, had je graag op Meppel gezien met de sprinter (of ben je er zelf wel?) anders kom ik wel een keer kijken op een friese sprint!
 

idd jammer. Ik kom zelf nog wel even kijken denk ik. Meppel is om de hoek zowat. Als ik je vind spreek je ik wel even aan

ophoogblokje eronder en knallen:W dat de uitlaat de grond raakt is nou niet bepaald goed voor um,

Ja klopt. dat doe ik ook nog wel even...
 
Klinkt wel goed , hopelijk kun je een keer mee rijden op SBO meetings .
Frame ziet er gewoon goed uit, net zoals je andere projecten is die top John.
 
hij gaat goed rechtdoor geen gezwabber oid.
heb je em ook al es 100+ meter opengehouden ?

Ik voelde verder geen rare dingen. Ik heb hem wel even iets verder opengehad dan op het filmpje te zien is. Maar ik merkte nog geen zwabber niks...

Me voorband is ook veel te zacht. En hij draaide 13,6rpm en dat moet iets meer worden...

Klinkt wel goed , hopelijk kun je een keer mee rijden op SBO meetings .
Frame ziet er gewoon goed uit, net zoals je andere projecten is die top John.

Dankje Jordy. Ik hoop het ook. Ik had mischien de kans om op Meppel te rijden. Maar ik heb geen tijd om alles te borgen enz.
 
Status
Not open for further replies.